Τα εργονομικά χαρακτηριστικά του S5 μαρτυρούν ένα υψηλό επίπεδο σχεδίασης, μιας και η δοκιμή μας επιβεβαίωσε την άνεση που απολαμβάνει ο αναβάτης στην καθημερινή οδήγηση. Ανεβαίνοντας στην σέλα, διαπιστώνεις ότι το αφρώδες της είναι μαλακό και «υποδέχεται» τον αναβάτη στηρίζοντας τον έντονα. Κάποιοι αναβάτες θα χρειαστούν λίγο χρόνο να το συνηθίσουν, σε συνδυασμό με το έντονα αντιολισθητικό κάλυμμα της σέλας, ωστόσο η παρεχόμενη άνεση προκύπτει υψηλή, για όλα τα σενάρια αστικών διαδρομών. Παράλληλα, το τιμόνι προσφέρει μια άνετη θέση για τα χέρια με πλάτος μεγαλύτερο από αυτό που ίσως περιμένει κανείς, για ένα τέτοιο scooter. Το ύψος του τιμονιού είναι επίσης σωστά υπολογισμένο, ώστε τα χέρια του αναβάτη να μην κουράζονται στην εντός πόλης οδήγηση, ακόμη και αν είναι έντονη. Το πάτωμα του μοντέλου είναι επίπεδο και μάλιστα μεγάλων διαστάσεων, κάτι που προσφέρει φυσικά αυξημένες δυνατότητες μεταφοράς αντικειμένων, ενώ επιτρέπει στον αναβάτη να τοποθετήσει τα πόδια του όπως αυτός θέλει. Ο συνεπιβάτης έχει στην διάθεση του ένα επαρκές σε διαστάσεις τμήμα σέλας, με τις ευμεγέθεις χειρολαβές του να βρίσκονται στην σχάρα, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τοποθέτηση top-box.
Πάμε στα των βοηθητικών αποθηκευτικών χώρων: Κάτω από την σέλα, υπάρχει ο χώρος των μπαταριών ο οποίος δεν γεμίζει εντελώς ακόμα και αν χρησιμοποιείτε δύο μπαταρίες, αφήνοντας χώρο για αρκετά μικροαντικείμενα. Στο μπροστινό του μέρος βρίσκονται και 2 «κολωνάκια» που χρησιμεύουν για κρέμασμα και ασφάλιση ισάριθμων κρανών, από το λουράκι τους. Στην ποδιά βρίσκεται μια μικρή θήκη για μικροαντεικείμενα σε άμεση πρόσβαση, με σχήμα κατάλληλο για π.χ. μπουκαλάκι νερό, κινητό ή πορτοφόλι, ενώ ακριβώς από πάνω της συναντάμε μια θύρα παροχής ρεύματος USB. Στο κέντρο της εσωτερικής ποδιάς, υπάρχει και γάντζος για σακούλες-τσάντες.
Οι απαραίτητες ενδείξεις εμφανίζονται σε μια οθόνη τύπου LCD, η οποία δείχνει την ταχύτητα, την επιλεγμένη θέση ισχύος του μοτέρ (μεταξύ 1 και 3). Θα θέλαμε ο μερικός χιλιομετρητής να μην μηδενίζει αυτόματα με κάθε ενεργοποίηση του scooter (αλλά με πλήκτρο, χειροκίνητα), κάτι που θα έκανε ευκολότερο και τον υπολογισμό αυτονομίας που απομένει. Οι διακόπτες ακολουθούν γνώριμη διάταξη, ενώ εντυπωσιακό (για τα δεδομένα της τιμής του μοντέλου) είναι το σύστημα ασύρματης ενεργοποίησης, μορφής keyless. Ο αναβάτης, με διπλό πάτημα του κατάλληλου πλήκτρου στο ασύρματο χειριστήριο του S5, μπορεί να το ενεργοποιήσει χωρίς να βάλει το κλειδί στον κεντρικό διακόπτη, ενώ με το ίδιο χειριστήριο ελέγχει και τον παρεχόμενο συναγερμό.
Delivery Vehicle μόνο για κρέπες , για σουβλάκια θέλει παπί.. είθισται..