Καλή η διεξοδική ανάλυση, αλλά την ολοκληρωμένη ματιά σε ένα μοντέλο θα στη δώσει και η οδηγική εμπειρία: Ας δούμε πόσο καλά ανταποκρίνεται το ESF S5 σε αυτά που περιμένουμε από αυτό. Ενεργοποιώντας το μοντέλο, αρκεί να κρατήσεις πατημένο το πλήκτρο P, μέχρι να εμφανιστεί η ένδειξη Ready στην οθόνη. Στο άνοιγμα του γκαζιού, η απόκριση είναι άμεση και ο ηλεκτροκινητήρας επιταχύνει σβέλτα το μοντέλο τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει. Όσο βρίσκεστε κάτω από τα 45 χλμ/ώρα, οι ρεπρίζ είναι μια εύκολη υπόθεση, ενώ στα ανωφέρειες ο ηλεκτροκινητήρας της Bosch δεν «μασάει» έλκοντας αποτελεσματικά το μοντέλο.
Η ποιότητα της κύλισης του S5 χαρακτηρίζεται απόλυτα ικανοποιητική στο αστικό περιβάλλον και το μοντέλο «αγαπά» την καλή άσφαλτο, λόγω της σχετικά σκληρής λειτουργίας των αμορτισέρ. Πράγματι, στις έντονες κακοτεχνίες που δεν είναι σπάνιες στους ελληνικούς δρόμους, ο αναβάτης θα αισθανθεί κάτι περισσότερο από το ιδανικό, όμως σε γενικότερες γραμμές η ρύθμιση πιρουνιού και αμορτισέρ δεν προβληματίζει, τονίζοντας την ευελιξία και τα περιθώρια πρόσφυσης του S5. Στις αλλαγές κατεύθυνσης, το μοντέλο υπακούει σβέλτα και τα επίπεδα ευελιξίας του είναι υψηλότατα, επιτρέποντας την γρήγορη διείσδυση σε κάθε αστικό κέντρο και μποτιλιαρισμένο δρόμο. Μάλιστα, σε πιο «ενθουσιώδη» οδήγηση, το μοντέλο παρουσίασε ουδέτερη συμπεριφορά σε γρηγορότερες στροφές, με προβλέψιμη αντίδραση στους χειρισμούς –φυσικά μιλώντας πάντα, στα λογικά πλαίσια για ένα scooter πόλης.
Ένα νέο οδηγικό στοιχείο που το S5 εισάγει –και χρειάζεται μια ανάλογη συνήθεια-, είναι το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, το οποίο ενεργοποιείται με μια ελαφρά πίεση οποιασδήποτε μανέτας, μέχρι την στιγμή που ο διακόπτης στοπ κάνει το γνώριμο «κλικ». Τότε, ο κινητήρας παύει να δίνει ισχύ (ακόμη και αν έχετε το γκάζι ανοιχτό!) και ξεκινά να «φρενάρει» παρέχοντας ρεύμα στην μπαταρία. Ο αναβάτης λοιπόν, βάζοντας το «τσίμπημα» των μανετών στο πρόγραμμα κάθε που κλείνει το γκάζι, μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως την ανάκτηση ενέργειας και με συνήθεια, μπορεί να σταματά χωρίς να βάλει καθόλου δύναμη στα δισκόφρενα! Θα ήταν ελαφρώς καλύτερα, αν το σύστημα ενεργοποιούταν αυτόματα με το κλείσιμο του γκαζιού απλά, όμως η ύπαρξη του και μόνο είναι σημαντικό highlight. Κάπου εδώ αξίζει να πούμε, ότι οι δύο δίσκοι φρένων του μοντέλου, απέδωσαν εξαιρετικά: Η αίσθηση στις μανέτες είναι πολύ καλή, ενώ η ισχύς και η προοδευτικότητα των φρένων τα έβγαλαν ασπροπρόσωπα, ακόμα και σε δοκιμές πέδησης πανικού.
Delivery Vehicle μόνο για κρέπες , για σουβλάκια θέλει παπί.. είθισται..