ESF E-Ride MT-5: Με κινητήρα 2.600W και αυτο-φόρτιση

ESF E-Ride MT-5: Με κινητήρα 2.600W και αυτο-φόρτιση
5 Φωτογραφίες »

Με τεχνολογία αυτο-φόρτισης, οδηγείται χωρίς δίπλωμα
LED φωτισμός, tubeless ελαστικά και έκδοση με δύο μπαταρίες
Με μπαγκαζιέρα στο βασικό εξοπλισμό, χωρίς τέλη κυκλοφορίας
3 εκδόσεις, σε 2 χρώματα και τιμή στα 1.642 ευρώ

ESF: E-Fun Tiger με αυτονομία έως 130 χλμ

Με τεχνολογία αυτο-φόρτισης, οδηγείται χωρίς δίπλωμα

Το ESF E-Ride MT-5 πρόκειται για ένα ηλεκτρικό scooter που εξοπλίζεται με κινητήρα ισχύος 2.600W. Μπορεί να οδηγηθεί χωρίς δίπλωμα για όσους θέλουν ένα μικρών διαστάσεων, φιλικό δίκυκλο που θα τους μετακινήσει με ευκολία μέσα στην πόλη χωρίς να του δημιουργήσει πρόβλημα στις όποιες μανούβρες μέσα στην κίνηση. Η μέγιστη ταχύτητα του είναι 55χλμ/ώρα στην κανονική του έκδοση. Στην έκδοση που δεν απαιτείται δίπλωμα η ταχύτητα περιορίζεται στα 25χλμ/ώρα.  Σχετικά με τη μπαταρία του είναι γραφενείου 72V 23Ah και διαθέτει τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας με χαρακτηριστικά αυτο-φόρτισης. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ενώ αφήνουμε το γκάζι και κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος η μοτοσυκλέτα παράγει ηλεκτρική ενέργεια που μετατρέπεται σε ισχύ.  
 

LED φωτισμός, tubeless ελαστικά και έκδοση με δύο μπαταρίες

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται ο LED προβολέας και μία η θύρα φόρτισης USB. Η αυτονομία του ανέρχεται στα 75 χιλιόμετρα, σύμφωνα με την εταιρεία, ενώ διατίθεται και άλλη ξεχωριστή έκδοση η οποία έρχεται με δύο μπαταρίες για ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία. Τα ελαστικά του έχουν διάσταση 90/80 12" και είναι μάλιστα και tubeless. Στο σύστημα πέδησης και εμπρός και πίσω υπάρχουν υδραυλικά δισκόφρενα χωρίς να δίνονται περισσότερες πληροφορίες.
 

Με μπαγκαζιέρα στο βασικό εξοπλισμό, χωρίς τέλη κυκλοφορίας

Το ESF E-Ride MT-5 είναι φιλικό προς το περιβάλλον, με μηδενικές εκπομπές ρύπων και δεν «πληρώνει» τέλη κυκλοφορίας. Ως scooter και ως εργαλείο καθημερινής μετακίνησης, δε θα μπορούσε να μην έχει και χώρο κάτω από τη σέλα, ενώ στα θετικά του είναι και η ύπαρξη μπαγκαζιέρας στον στάνταρ εξοπλισμό για ακόμη μεγαλύτερη πρακτικότητα και δυνατότητα αποθήκευσης είτε του κράνους, είτε εξοπλισμού όπως αδιάβροχα κ.λ.π.  
 

3 εκδόσεις, σε 2 χρώματα και τιμή στα 1.642 ευρώ

Το βάρος του, σύμφωνα με την εταιρεία είναι στα 80 κιλά (100 με την 1 μπαταρία) και το ωφέλιμο φορτίο του είναι στα 264 κιλά. Όπως αναφέραμε και παραπάνω υπάρχει διαθέσιμο σε έκδοση που οδηγείται χωρίς δίπλωμα, σε έκδοση με μεγαλύτερη τελική ταχύτητα που οδηγείται με Α1 και σε έκδοση με μία ή δύο μπαταρίες και προαιρετικό GPS. Διατίθεται σε δύο χρωματισμούς Grey και Red και η τιμή της στάνταρ έκδοσης είναι 1.642 ευρώ. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», η τελική τιμή διαμορφώνεται στα 1.244 ευρώ.
 

YAMAHA
BEST BUY