Με τις προδιαγραφές Euro 5 να είναι πιο αυστηρές, η Sym προχώρησε σε αύξηση του κυβισμού προκειμένου να συμμορφωθεί με αυτές. Ο δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 8βάλβιδος, DOHC κινητήρας με υγρό συμπλέκτη, έχει μέγιστη απόδοση 46 ίππους στις 6.750 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 50Nm στις 5.250 σ.α.λ. Ένα έμβολο αδράνειας αποσβένει τους κραδασμούς για βελούδινη λειτουργία του κινητήρα. Η αύξηση του κυβισμού στα 508 κ.εκ. προσέδωσε αύξηση των επιδόσεων στα ανώτερα όρια που επιτρέπεται με άδεια οδήγησης κατηγορίας Α2.
Η σχεδίαση του TL παραμένει ίδια με μοντέρνες και δυναμικές αιχμηρές γωνίες που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει ο διπλός LED προβολέας με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας DRL, τα επίσης LED προειδοποιητικά φλας που είναι χωνευτά στο φέρινγκ συμβάλλοντας σε μια πιο καθαρή εικόνα. Στο ίδιο μοτίβο κινείται και η ανασηκωμένη ουρά με το ανοδικό τελικό και τις διπλές απολήξεις, καθώς και το πανέμορφο πίσω φωτιστικό, οι λάμπες LED του οποίου σχηματίζουν πυρακτωμένη φλόγα.
Ο φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος των 37 λίτρων κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει 1 full face κράνος ή 2 τύπου Jet. Το άνοιγμα της σέλας γίνεται με υδραυλικό τρόπο από button δίπλα στην κλειδαριά. Στο εσωτερικό τμήμα της ποδιάς, υπάρχουν επιπλέον δύο κλειστοί αποθηκευτικοί χώροι με τον έναν από αυτούς να διαθέτει παροχή φόρτισης USB QC 3.0.
Στη θέση του πίνακα οργάνων βρίσκεται μια κεντρική έγχρωμη TFT LCD οθόνη 4.5” με αυτόματη ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας και 3 εξατομικευμένα θεματικά interfaces. Κάθε interface προσφέρει 5 διαφορετικές οθόνες που εστιάζουν στις ανάγκες πληροφόρησης του αναβάτη. Στο δεξί τμήμα υπάρχει έγχρωμη οθόνη με ενδείξεις τάσης μπαταρίας, ρολόι, θερμοκρασίας περιβάλλοντος, στάθμης βενζίνης, μερικό και ολικό χιλιομετρητή. Στο αριστερό τμήμα βρίσκονται όλες οι απαραίτητες λυχνίες ειδοποίησης. Ο εξοπλισμός του TL συμβαδίζει με τα πρότυπα της κατηγορίας και περιλαμβάνει keyless σύστημα ελέγχου, ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα, αυτόματο χειρόφρενο με τη χρήση του πλαϊνού σταντ και ρυθμιζόμενες μανέτες φρένων 4 θέσεων.
Το στιβαρό Upside Down πιρούνι 41mm, που “δένει” στο λαιμό του πλαισίου με διπλές πλάκες, δημιουργεί επιπλέον ακαμψία στο σύνολο. Το πίσω τμήμα αποτελείται από μακρύ ψαλίδι αλουμινίου που πάνω του εδράζει η πίσω ανάρτηση αερίου-λαδιού, με δυνατότητα εξατομίκευσης μέσω της μικρομετρικής προφόρτισης και με μοχλικό σύστημα, προσφέροντας προοδευτικότητα στη λειτουργία της ανάρτησης αλλά και σταθερότητα στην οδήγηση. Το σύστημα αναρτήσεων σε συνδυασμό με το πλαίσιο από ανοξείδωτο ατσάλι, επιτρέπει στον αναβάτη να ξεπεράσει τις δυσκολίες του δρόμου και σε γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης σε στροφές, εύκολα και με υψηλή ταχύτητα. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από 2 κυματιστά δισκόφρενα διαστάσεων 275mm, με διπλές ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων μπροστά και ένα κυματιστό 275mm πίσω. Το δικάναλο σύστημα ABS είναι της Continental.
Η τιμή του νέου Maxsym TL 508 είναι 7.895 ευρώ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Καλη ενημερωση..