Σε κάθε περίπτωση μοντέρνο στην εμφάνιση χαρακτηρίζεται το X-1, το οποίο κάνει χρήση όλων των σύγχρονων σχεδιαστικών φορμών. Το scooter δείχνει αιχμηρό και αθλητικό από όποια πλευρά και αν το κοιτάξεις, ενώ το εμπρός μέρος είναι αυτό που κλέβει την παράσταση. Τα φωτιστικά ημέρας LED δημιουργούν ένα ευδιάκριτο «X», στο κέντρο του οποίου βρίσκεται ο προβολέας. Παράλληλα, το τιμόνι φέρει και αυτό τις δικές του LED μπάρες φώτων ημέρας δημιουργώντας ένα άμεσα αναγνωρίσιμο look. Στο πίσω μέρος, το φωτιστικό έχει συμβατικούς λαμπτήρες αλλά έχει ένα όμορφο 3D σχέδιο που διαμορφώνει 3 κορυφές που «κλείνουν» το σχήμα του scooter από την πίσω όψη.
Οι χώροι του X-1 αποτελούν μια ευχάριστη νότα αυξημένης πρακτικότητας. Το επίπεδο πάτωμα είναι παράλληλα και αρκετά μεγάλο, ενώ φέρει μια αποσπώμενη λαστιχένια μοκέτα τόσο για προστασία του πλαστικού, όσο και για καλύτερη πρόσφυση των αντικειμένων που μεταφέρετε. Ένας γάντζος στην ποδιά διευκολύνει την στήριξη τσαντών ή παρεμφερών αντικειμένων, ενώ ο αναβάτης έχει 2 ανοιχτές θήκες για αντικείμενα μπροστά του. Η αριστερή, που είναι και η μεγαλύτερη, φέρει και θύρα παροχής ρεύματος USB για τις ηλεκτρονικές σας συσκευές. Κάτω από την σέλα, βρίσκεται ο χώρος για τις 2 μπαταρίες που το scooter μπορεί να φέρει. Αρκετά μικροαντικείμενα μπορούν να τοποθετηθούν εκεί ακόμη και με τις 2 μπαταρίες στην θέση του, ενώ φυσικά αν χρησιμοποιείτε την μία, ο χώρος μεγαλώνει ακόμη περισσότερο.
Η μεγάλη έκπληξη για το X-1 είναι το… ηχοσύστημα που φέρει! Ναι, καλά διαβάσατε, το μοντέλο έχει ραδιόφωνο και λειτουργία Bluetooth για σύνδεση με κινητό τηλέφωνο, που συνδυάζεται με ηχείο στο ίδιο το scooter, που αναπαράγει τον ήχο! Μπορείτε, δηλαδή, να ακούτε μουσική την ώρα που οδηγείτε, χωρίς ανάγκη για ακουστικά ή Bluetooth συστήματα στο κράνος. ¶λλο ένα χαρακτηριστικό παρόμοιας «εξοπλιστικής κλάσης» αποτελεί το τηλεχειριστήριο που συνοδεύει το X-1, που όχι μόνο ελέγχει τον συναγερμό, αλλά μπορεί να ενεργοποιήσει το μοντέλο εξ αποστάσεως.
Το ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο προέρχεται από τον γίγαντα των ηλεκτρονικών Bosch. Βρίσκεται τοποθετημένο απευθείας πάνω στον πίσω τροχό, ως αναπόσπαστο τμήμα του και η ισχύς του φτάνει τα 2.020 W ή τους 2,7 ίππους. Αυτό καθιστά το scooter κατάλληλο για οδήγηση ακόμη και αν έχετε μόνο το δίπλωμα ΑΜ, δηλαδή το γνωστό «για 50άρι». Η «αποθήκη» της ενέργειας του X-1 βρίσκεται κάτω από την σέλα φυσικά και είναι… αποσπώμενη. Το μοντέλο μπορεί να μεταφέρει 2 αποσπώμενες μπαταρίες τύπου λιθίου, των 60 Volt και 23,4 Ah (ήτοι, χωρητικότητας 1,4 kWh) η καθεμία.
Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει είτε οπουδήποτε υπάρχει οικιακή πρίζα (αφαιρώντας την μπαταρία εύκολα και γρήγορα), είτε στο γκαράζ σας με την χρήση του βύσματος που το scooter έχει στην ποδιά, κάτω από την σέλα (χωρίς να βγει η μπαταρία). Η δυνατότητα χρήσης δύο μπαταριών προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα αυτονομίας στο scooter πρακτικά διπλασιάζοντας την. Η ελάχιστη αυτονομία που εξάγαμε με μια πλήρη φόρτιση ήταν 50 χιλιόμετρα, στην 3η χαρτογράφηση και με μπόλικο γκάζι, εκμεταλλευόμενοι πλήρως την ισχύ του μοτέρ, ενώ με την χαρτογράφηση 2 η αυτονομία αυξήθηκε στα 60 χιλιόμετρα. Σκεφτείτε τώρα, ότι με την χρήση δύο μπαταριών μπορείτε να αγγίξετε τουλάχιστον 100 χιλιόμετρα απόστασης.
Το X-1 «χτίζεται» πάνω σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, επιμελώς καλυμμένο κάτω από το σπορ κοστούμι του. Η χρήσης ατσάλινων σωλήνων είναι μια συνηθισμένη μέθοδος κατασκευής πλαισίων για scooters, απολύτως δοκιμασμένη στον χρόνο και στο δρόμο. Δοκιμασμένη λύση είναι επίσης η χρήση τηλεσκοπικού πιρουνιού για την εμπρός ανάρτηση, ενώ πίσω χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται στην προφόρτιση ελατηρίου. Στα φρένα, το X-1 χρησιμοποιεί δύο δίσκους εμπρός και πίσω διπίστονη και μονοπίστονη δαγκάνα αντίστοιχα.
Το X-1 κοστίζει 2.280 ευρώ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Καλη ενημερωση..