Το μικρομεσαίο γυμνό 400ρι της Kawasaki μπορεί να έιχα κάνει μία σύντομη διακοπή, αλλα πρόκειται να επιστρέψει με φρεσκαρισμένη εμφάνιση για το 2023, πληρώντας τις προδιαγραφές Euro 5 και έτοιμο να ανάψει τα «αίματα» στην κατηγορία του.
Η μεγάλη επιστροφή στη μικρομεσαία κατηγορία naked
Η Kawasaki θα συνεχίσει να δίνει το παρόν στην μικρομεσαία κατηγορία μοτοσυκλετών, με τον βασικό αντιπρόσωπό της Z400 να επιστρέφει φρεσκαρισμένο και να λαμβάνει τις απαραίτητες τροποποιήσεις για να ανταποκριθεί στις νέες Euro 5 προδιαγραφές.
Εμφάνιση που δανείζεται στοιχεία από το μεγαλύτερο Z900
Ο μικρομεσαίος «γυμνός» εκπρόσωπος της οικογένειας Ζ, μπορεί να είχε διακόψει την εμπορική του καριέρα λόγω προδιαγραφών Euro 5, αλλά ο ιαπωνικός κολοσσός ανακοίνωσε πως θα επιστέψει στις αγορές με τη γνωστή χαρακτηριστική εμφάνιση, το σωληνοειδές ατσάλινο πλαίσιο και τον υδρόψυκτο δικύλινδρο των 399cc, για τον οποίο θα μιλήσουμε εκτενώς παρακάτω. Η εμφάνιση του δανείζεται περισσότερα στοιχεία από το μεγαλύτερο αδερφό Ζ900 και τη σχεδίαση "sugomi", ενώ πλέον θα διατίθεται σε χρωματικούς συνδυασμούς μαύρο-lime και γυαλιστερό λευκό.
Επιστρέφοντας στον κινητήρα, αξίζει να αναφέρουμε πως οι περισσότερες αλλαγές έχουν επικεντρωθεί εκεί. Ο δικύλινδρος για το 2023, πληροί τις προδιαγραφές του πρότυπου Euro 5, αποδίδοντας 45 ίππους στις 10.000 rpm και 37 Nm ροπής στις 8.000 rpm. Η κατανάλωση πλέον πέφτει στα 3,9 λίτρα τα 100 χλμ., αισθητή διαφορά από τα 4,2 που «έκαιγε» προηγουμένως.
Από τον Αύγουστο στις αγορές
Ο ιαπωνικός κατασκευαστής δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τις τιμές για το νέο Z400, αλλα πιθανώς να κυμαίνεται στα ίδια νούμερα με το προηγούμενο μοντέλο, ήτοι κοντά στα 6.000 ευρώ. Στις αντιπροσωπείες αναμένεται να καταφτάσει το ερχόμενο Αύγουστο, με τους πελάτες να έχουν την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στα χρώματα Candy Lime Green / Metallic Spark Black και Pearl Robotic White / Metallic Matte Graphenesteel Grey.
Επιστρέφει στην ενεργό δράση!
Το Z400 έρχεται ανανεωμένο να βάλει φωτιά στην μικρομεσαία κατηγορία naked.
Εμφάνιση που θυμίζει το μεγαλύτερο Z900.
Δικύλινδρος κινητήρας 399cc με 45 άλογα και κατανάλωση 3,9 λτ.
Στις αγορές τον Αύγουστο.
Με τέτοια χαρακτηριστικά μπορεί κανείς τνα του ανταγωνιστεί;