Τιμή: 8.420 ευρώ
Ως αντισυμβατικό γυμνό, το νέο Shiver 900 δίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην ξεχωριστή σχεδίαση: από τους πλαϊνούς αεραγωγούς που αγκαλιάζουν το ρεζερβουάρ, μέχρι το χαρακτηριστικό συμπαγές πίσω μέρος, με τις εξατμίσεις κάτω από τη σέλα, όλα τα νέα στοιχεία αναβαθμίζουν την αισθητική. Όπως και με τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες της Aprilia, το Shiver διαθέτει μια πλατφόρμα πολυμέσων (APM), η οποία χάρη στη δυνατότητα σύνδεσης με κινητό μέσω Bluetooth, επιτρέπει στον αναβάτη να διαχειρίζεται όλες τις πληροφορίες για τη διαδρομή: από δεδομένα για πιο σπορ οδήγηση έως πληροφορίες απλής περιήγησης, με ενδείξεις για την κατανάλωση, τις διαδρομές, τις ταχύτητες οδήγησης, τις συνθήκες πρόσφυσης και τις τοποθεσίες σημείων τεχνικής εξυπηρέτησης της Aprilia. Όλα αυτά μέσα από μια οθόνη TFT και χειριστήρια στο τιμόνι.
Ο νέος κινητήρας Euro 4 έχει αναβαθμιστεί στα 900 κ.εκ., από τα 750 της πρώτης έκδοσης. Αυτή η αύξηση επιτεύχθηκε χάρη στη μεγαλύτερη διαδρομή του εμβόλου, το οποίο σημαίνει ότι η ισχύς ανέβηκε στους 95,2 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. με τη ροπή να είναι 9.1 κιλά στις 6.500 σ.α.λ. Η ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα, γίνεται πλέον από τη νέα, ενισχυμένη μονάδα ελέγχου 7SM της Marelli, που επικοινωνεί με το σύστημα πλήρως ηλεκτρονικού γκαζιού Ride-by-Wire με τις τρεις επιλογές χαρτογράφησης. Το αποτέλεσμα είναι η βέλτιστη επιτάχυνση ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στο δρόμο, η χαμηλή κατανάλωση και η απολαυστική οδήγηση.
Το πλαίσιό του είναι ιδιαίτερο, καθώς το άνω μέρος του χωροδικτυώματος από χαλύβδινους σωλήνες συνδέεται με μεγάλες πλευρικές πλάκες αλουμινίου, με ειδικές βίδες υψηλής αντοχής. Ο συνδυασμός αυτών των στοιχείων δίνει ένα εξαιρετικά στιβαρό και ελαφρύ αποτέλεσμα. Το ψαλίδι είναι αλουμινένιο και πάνω του εδράζεται το έκκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ που διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς. Το πιρούνι των 41 χιλιοστών είναι της KYB ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση ελατηρίου. Tο σύστημα πέδησης, το οποίο διαθέτει ABS δύο καναλιών, αποτελείται από ακτινωτές δαγκάνες που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, καθώς και μπροστινούς δίσκους διαμέτρου 320 χιλιοστών. Στον πίσω τροχό χρησιμοποιείται δαγκάνα μονού εμβόλου με δίσκο διαμέτρου 240 χιλιοστών.
Η honda έπρεπε να δώσει λίγο βάρος στο να βγάλει βάρος από πάνω του....ακόμα κ έτσι όμως ουσιαστικά είναι μηχανάκι χωρίς μειονέκτημα αλλά και χωρίς ενθουσιασμό.