Τιμή: 9.990 ευρώ
Η Kawasaki επανέφερε το «βαρύ» όνομα Z 900, παρ`όλο που ο κυβισμός της μοτοσυκλέτας είναι 948 κυβικά, θέλοντας να συνδυάσει στον αντικαταστάτη του Ζ 800, την τεχνολογία του μέλλοντος με τις ευχάριστες μνήμες του παρελθόντος. Αισθητικά, η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά πιο επιθετική από το μοντέλο που αντικαθιστά και δεν περνά πουθενά απαρατήρητη. Οι ακμές και ο αιχμηρός σχεδιασμός αποπνέει έντονο δυναμισμό, με τον χαμηλά τοποθετημένο προβολέα και το ανασηκωμένο πίσω μέρος με την λεπτή ουρά και το φωτιστικό τύπου LED. Το χαμηλό ύψος της μέτριας σε σκληρότητα σέλας, στα 795χιλ, θα βοηθήσει ακόμα και τους βραχύσωμους αναβάτες να αισθανθούν άνετα και να πατήσουν γερά στα πόδια στο έδαφος. Τα γόνατα δεν λυγίζουν σε έντονες γωνίες και μαζί με το φαρδύ τιμόνι, τοποθετούν το σώμα του αναβάτη σε μια σχετικά όρθια θέση, που δεν θα κουράσει και είναι ιδανική για τις καθημερινές σας μετακινήσεις εντός ή εκτός πόλης.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 948 κυβικών εκατοστών αποδίδει 125 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 10,1 κιλά ροπής στις 7.700 σ.α.λ., που μεταφέρονται στους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου έξι σχέσεων, με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Προσοχή έχει δοθεί ακόμα και στο φιλτροκούτι, που έχει σχεδιαστεί μέσω ακουστικών τεστ, ώστε ο ήχος της εισαγωγής να γίνεται πιο αισθητός στον αναβάτη για μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία οδήγησης. Η απόδοση του είναι απόλυτα γραμμική από χαμηλά έως και τον κόφτη και συνδυάζεται με εκπληκτική ελαστικότητα, που σε κάνει να ξεχνάς να χρησιμοποιείς το κιβώτιο ταχυτήτων.
Το πλαίσιό του είναι ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέλος. το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 210 κιλά (πλήρης). Στον τομέα των αναρτήσεων, η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών μπροστά με ρυθμίσεις για την απόσβεση συμπίεσης επαναφοράς και την προφόρτιση του ελατηρίου και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση του ελατηρίου. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 300χιλ με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένας δίσκος 250 χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, συνδυαζόμενα με σύστημα ABS. Το βάρος της πλήρης υγρών είναι 210 κιλά. Προσφέρει οδηγική απόλαυση σε κάθε είδους ασφάλτινη διαδρομή, χωρίς να δυσανασχετεί στην κίνηση των πόλεων. Συνδυασμός, που την κάνει δύσκολο αντίπαλο για τους ανταγωνιστές της κατηγορίας.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Η honda έπρεπε να δώσει λίγο βάρος στο να βγάλει βάρος από πάνω του....ακόμα κ έτσι όμως ουσιαστικά είναι μηχανάκι χωρίς μειονέκτημα αλλά και χωρίς ενθουσιασμό.