SUZUKI GSX-S 750

    Τιμή: 9.550 ευρώ
     
    Το ανασχεδιασμένο GSX-S, αισθητικά, ήρθε πιο κοντά στο ομώνυμο μοντέλο των 1000 κυβικών. Έτσι το νέο GSX-S 750 είναι αρκετά πιο δυναμικό και μυώδες από τον προκάτοχό του. Το εμπρός φωτιστικό είναι επιβλητικό, τριγωνικής σχεδίασης και φέρει δύο μικρότερα φωτιστικά στοιχεία αριστερά και δεξιά της μάσκας. Ο επιθετικός χαρακτήρας τονίζεται από το φουσκωμένο ρεζερβουάρ και συνεχίζεται κατά μήκος της σιλουέτας, όπου και καταλήγει στην ανασηκωμένη σπορ ουρά με το LED οπίσθιο φανάρι. Το πλούσιο αφρώδες υλικό της σέλας επιτρέπει στον αναβάτη να αναπαυτεί πάνω της, ακόμα και για μακρινές αποστάσεις χωρίς να νιώσει κούραση ή μουδιάσματα. Το ύψος που βρίσκεται στα 820 χιλιοστά από το έδαφος, επιτρέπει ακόμα και σε βραχύσωμους αναβάτες να πατήσουν στο έδαφος με σιγουριά, καθώς στο εμπρός τμήμα λεπταίνει και γίνεται πιο εύκολα προσβάσιμη.  Από το 1000αρι γυμνό προέρχεται και ο πίνακας οργάνων, ο οποίος εκτός από ελαφρύτερος  (275 γραμμάρια) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, είναι και πληρέστερος σε ενδείξεις. 


     
    Μετά από την φροντίδα των ανθρώπων της Ιαπωνικής εταιρίας και στοχευόμενες αλλαγές, Ο κινητήρας από το GSX-R 750 του 2005, που είναι δωρητής της σειράς GSR750, κατάφερε να αποδώσει το διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο των 114 ίππων στις 10.500 σαλ. και των 8,2 κιλών ροπής στις 9.000 σαλ και ταυτόχρονα να είναι σύμφωνος με τους κανονισμούς Euro4. Πρόκειται για μια τετρακύλινδρη σε σειρά, υδρόψυκτη μονάδα, που εξοπλίστηκε με γκάζι ride by wire και Traction control 3 επιπέδων, με δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης.
     
    Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο περιλαμβάνει ένα μείγμα σωλήνων D και στρογγυλής διατομής και παραμένει ίδιο με αυτό του μοντέλου GSR. Στον τομέα των αναρτήσεων, το GSX-S είναι εξοπλισμένο με ένα χρυσό ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών της KYB μπροστά, που έχει διαδρομή 120 χιλιοστά και προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου. Στον  πίσω ανάρτηση έχει τοποθετηθεί ένα μονό αμορτισέρ με μοχλικό, που έχει διαδρομή 138 χιλιοστά και διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 7 θέσεις. Βελτιωμένα είναι τα φρένα του νέου μοντέλου που πλέον διαθέτουν ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων της Nissin με δίσκους διαμέτρου 310 χιλιοστών τύπου μαργαρίτας, ενώ πίσω θα βρούμε δαγκάνα μονού εμβόλου με μονό δίσκο, επίσης τύπου μαργαρίτα. Το ABS της Nissin είναι στον στάνταρ εξοπλισμό και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί. 
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Γιαννης

      Η honda έπρεπε να δώσει λίγο βάρος στο να βγάλει βάρος από πάνω του....ακόμα κ έτσι όμως ουσιαστικά είναι μηχανάκι χωρίς μειονέκτημα αλλά και χωρίς ενθουσιασμό.

        8