Τιμή: 9.450 ευρώ
Η εμφάνιση του ΜΤ-09 είναι μοντέρνα και κυριαρχούν οι γωνίες και η αιχμηρή σχεδίαση, ενώ ο τρικύλινδρος κινητήρας είναι εμφανέστατος και σε πρώτο πλάνο, καθώς τα πλαστικά είναι ελάχιστα. Η ουρά της μοτοσυκλέτας είναι πολύ λεπτή και ενισχύει την αίσθηση ότι η μοτοσυκλέτα δεν έχει τίποτα το περιττό επάνω της, ενώ, το διπλό εμπρός φωτιστικό σώμα τεχνολογίας LED, συμβάλλει στην αγριεμένη όψη του και τραβάει αμέσως το βλέμμα. Ο πίσω λασπωτήρας, που στηρίζεται στο ψαλίδι, είναι μια πολύ όμορφη λεπτομέρεια ενώ ταυτόχρονα στηρίζει την πινακίδα. Αν σας αρέσουν οι σύγχρονες και φουτουριστικές γραμμές, τότε το ΜΤ-09 θα σας κερδίσει με τη μοναδική αισθητική του. Η σέλα του μπορεί να φαίνεται λεπτή και σκληρή χωρίς πλούσιο αφρώδες, αλλά προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης και εργονομίας. Χαρακτηρίζεται από μια ελαφρώς όρθια θέση οδήγησης, που κάνει την καθημερινή χρήση πιο εύκολη, χωρίς συμβιβασμούς στην αίσθηση ελέγχου τις μοτοσυκλέτας, όταν ο αναβάτης αποφασίσει να ανεβάσει ρυθμό. Διαθέτει ένα πλήρως ψηφιακό όργανο, που παρέχει πλήθος πληροφοριών και δεν είναι τοποθετημένο στο κέντρο, αλλά λίγο πιο δεξιά. Η γραμματοσειρά του στροφομέτρου είναι σχετικά μικρή και δυσκολεύει κάπως την ανάγνωσή του.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 847 κυβικών εκατοστών αποδίδει 115 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 8,9 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 8.500 σ.α.λ. Συνδυάζει ιδανικά τη δύναμη σε όλο το φάσμα στροφών ενός τετρακύλινδρου, με τις μικρές διαστάσεις ενός δικύλινδρου. Η δύναμή του είναι υπεραρκετή για καθημερινή μετακίνηση και μπορεί να προσφέρει ατελείωτη διασκέδαση σε επαρχιακό δρόμο γεμάτο στροφές. Η τροφοδοσία του γίνεται με σύστημα Ride by Wire και ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3 διαφορετικούς χάρτες λειτουργίας και να αλλάξει το επίπεδο παρέμβασης του traction control. Συνεργάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων μέσω ενός συμπλέκτη ολίσθησης.
Το αλουμίνιο κυριαρχεί στο ΜΤ-09, καθώς το πλαίσιο δύο δοκών και το ψαλίδι τύπου gull arm, είναι κατασκευασμένα από αυτό. Διαθέτει ένα ανεστραμμένο, πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός ενώ το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς. Στον τομέα των φρένων, έχουμε δύο δίσκους 298 χιλιοστώνεμπρός με τετραπίστονες ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες και έναν δίσκο 245 χιλιοστών πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Η honda έπρεπε να δώσει λίγο βάρος στο να βγάλει βάρος από πάνω του....ακόμα κ έτσι όμως ουσιαστικά είναι μηχανάκι χωρίς μειονέκτημα αλλά και χωρίς ενθουσιασμό.