Οι άνθρωποι της Honda δεν είχαν κατά νου μόνο την οικονομική μετακίνηση μέσα στην πόλη, όταν σχεδίαζαν το Dax. Στόχος τους ήταν να δημιουργήσουν μια μοτοσυκλέτα που ξυπνάει μνήμες, δίνει έμφαση στην απόλαυση κατά την οδήγηση και ξεχωρίζει από ό,τι άλλο κυκλοφορεί. Κλέβει τις εντυπώσεις από την πρώτη κιόλας ματιά, αλλά δεν μένει μόνο στην εμφάνιση, αφού συνεχίζει να εντυπωσιάζει μόλις βρεθείς στη φιλόξενη σέλα του και πατήσεις το κουμπί της μίζας. Ο κινητήρας λειτουργεί με ακρίβεια… ραπτομηχανής και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος επιταχύνει άκρως ικανοποιητικά το μικρών διαστάσεων δίτροχο. Η απουσία συμπλέκτη και το θετικό κούμπωμα του κιβωτίου κάνουν την αλλαγή ταχυτήτων παιχνιδάκι και χαρίζουν ευκολία και πρακτικότητα παπιού. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η τελική του αγγίζει τα 100 χλμ. / ώρα, οπότε κινείσαι άνετα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας ή και αυτοκινητόδρομο, αν χρειαστεί. Η ευελιξία βρίσκεται σε πρώτο πλάνο με τις διαστάσεις του να σου επιτρέπουν να χωθείς ακόμα και στα πιο στενά σημεία και να ελιχθείς αστραπιαία ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα φτάνοντας πρώτος στο φανάρι. Εκεί θα σε περιμένουν συχνά βλέμματα θαυμασμού και ερωτήσεις από όσους δυσκολεύονται να προσδιορίσουν τη χρονολογία κατασκευής.
Οι αναρτήσεις περιμέναμε να τα βρουν σκούρα στα κακοτράχαλα σοκάκια της πόλης, αλλά μας διέψευσαν πανηγυρικά με τον τρόπο που καταπίνουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και την ποιότητα κύλισης που χαρίζουν παρά τη μικρή διάμετρο των τροχών. Ταυτόχρονα είναι όσο σκληρές πρέπει προσφέροντας σταθερότητα στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης και εμπνέοντας εμπιστοσύνη ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική. Τα φρένα έχουν προοδευτική λειτουργία και την απαραίτητη δύναμη, αφού ακινητοποιούν το Dax από τα 80 χλμ. / ώρα σε 34,9 μέτρα. Το πίσω φρένο είναι «ελεύθερο» και μπορεί να μπλοκάρει σε περίπτωση που θέλεις να «παίξεις» λίγο παραπάνω, ενώ το ABS στον εμπρός τροχό επεμβαίνει μόνο όταν είναι απαραίτητο.