Κινητήρας
Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Ο αερόψυκτος κινητήρας των 124 κυβικών μας είναι ήδη γνωστός από το Super Cub C125 και στην περίπτωση του Dax αποδίδει 9,4 ίππους στις 7.000 σ.α.λ και 1,1 kgm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. με την τροφοδοσία του να γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού. Είναι υποτετράγωνος (μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλου από την διάμετρό του), κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερη ροπή στις μεσαίες στροφές και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων τύπου μύλος μέσω αυτόματου φυγοκεντρικού συμπλέκτη για μεγαλύτερη ευκολία κατά την οδήγηση. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στη μείωση των εσωτερικών τριβών του κινητήρα με στόχο τη χαμηλή κατανάλωση, η οποία κατά τη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 2,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.



Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


  Aύξησε την επίδοση του Honda ST125 Dax, με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας


 
Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 50
0 - 80 (δευτερόλεπτα) 14,3
80 - 0 (μέτρα) 34,9
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 2,2
 

Σελίδα 1Honda ST125 Dax – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά