Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Κινητήρας  
    Τύπος  4T, 1K, A/Ψ, 2β
    Κυβισμός (κ.εκ.)  124
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 50 X 63,1
    Συμπίεση (:1) 10
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  9,4 / 7.000
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  1,1 / 5.000
    Τροφοδοσία  Ηλ. Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  3,8
    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 2,2
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο τύπου ραχοκοκαλιάς
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο πιρούνι 31 χλστ.
    Διαδρομή (χλστ.)  100
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Διπλά αμορτισέρ
    Διαδρομή (χλστ.)  120
    Φρένα Ε (χλστ.) Δ/220, 2E, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/190, 1E
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 120/70-12
    Ελαστικό Π 130/70-12
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) 1.760
    Πλάτος (χλστ.) 760
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1.200
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 775
    Βάρος (κιλά)  107 (γεμάτο)
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. Ν / Ο
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ο
    Στροφόμετρο Ο
    Immobilizer  Ν
    Yπολογιστής ταξιδιού  Ο
    Μερικός χιλιομετρητής  Ν
    Ένδειξη βενζίνης  Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ο
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ο
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο
    Πλάγιο σταντ  Ν
    Κεντρικό σταντ  Ο
    Χειρολαβές / Σχάρα  Ν / Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ο

    Σελίδα 1Honda ST125 Dax – Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά