Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Οδηγώντας το νέο Τransalp δεν περιμένεις τίποτα λιγότερο από τη γνωστή ομοιογένεια που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της Honda. Η ευχάριστη θέση οδήγησης με αρκετό χώρο για τα χέρια και τα πόδια καθώς και η άνετη εργονομία, είτε οδηγείς καθιστός είτε όρθιος εκτός δρόμου, συνδυάζονται με τον ροπάτο κινητήρα χαρίζοντας απολαυστικές διαδρομές στον αναβάτη του. Η λειτουργία του κινητήρα είναι υποδειγματική και ανεβάζει επίπεδα το Ιαπωνικό adventure. Ελαστικός και χωρίς κραδασμούς στις χαμηλές, βγάζει δόντια μετά τις 4.000 στροφές επιταχύνοντας δυνατά μέχρι το κοντέρ να δείξει τα 220χλμ./ώρα με την 6η να χρησιμεύει σαν overdrive.  Το 0-100 ολοκληρώνεται σε 4 δευτερόλεπτα ενώ για τις ρεπρίζ 60-120 χρειάζεται 5,4 δεύτερα. Οι 92 ίπποι τοποθετούν το Transalp στην πρώτη θέση της κατηγορίας του από πλευράς απόδοσης, την ώρα που το συνολικό βάρος οριακά ξεπερνάει τα 200 κιλά χαρίζοντας του μια εξαιρετική αναλογία κιλών ανά ίπποι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Δυνατός κινητήρας και ελαφρύ πλαίσιο αποτελούν συστατικά επιτυχίας για σωστή συμπεριφορά ενώ η γεωμετρία του συνόλου εξασφαλίζει ευκολία χειρισμού και άνεση σε κάθε συνθήκη. Ακόμα και μέσα στην πόλη, είναι εκπληκτικός ο τρόπος που το Transalp αλλάζει κατευθύνσεις, ενώ χάρη στο κοφτερό τιμόνι, τον βελούδινο συμπλέκτη και το εξαιρετικό ζύγισμα, θα περάσει «αέρα» μέσα στο μποτιλιάρισμα χωρίς να σε κουράζει. Στον ανοιχτό δρόμο, το μεσαίο Ιαπωνικό «καταπίνει αβίαστα χιλιομετρικές αποστάσεις με ένα ή δυο άτομα στη σέλα του και ανεξάρτητα από την διαδρομή που θα επιλέξεις, αλλά από το κατά τα άλλα πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο απουσιάζει το cruise control, χρήσιμο εργαλείο κατά την κίνηση σε αυτοκινητοδρόμους. Διασχίζοντας πιο σφιχτές διαδρομές, το Transalp αποδεικνύεται περισσότερο σπορ από ότι θα περίμενε κανείς αντικρίζοντας τους μεγάλους τροχούς και γνωρίζοντας την adventure καταγωγή του. Θα στρίψει χωρίς δισταγμό κρατώντας πάντα ουδέτερη συμπεριφορά ακόμα και αν αποφασίσεις να το πιέσεις. Οι αναρτήσεις αποσβένουν υποδειγματικά κάθε σπιθαμή ασφάλτου μεταφέροντας σου όλη την απαραίτητη πληροφόρηση.



Παράλληλα, τα φρένα δίνουν σωστή αίσθηση και επιβραδύνουν δυνατά το Ιαπωνικό adventure χωρίς δράματα. Χαρακτηριστικά το 100-0 ολοκληρώνεται σε 44,6 μέτρα. Αυτό που ενοχλεί είναι η λειτουργία του traction, καθώς παρεμβαίνει πιο απότομα από το επιθυμητό. Το Transalp ανήκει στη φατρία των χωμάτινων Honda, που σημαίνει ότι θα διασχίσει χωρίς προβλήματα μονοπάτια δύσβατα χάρη στους μεγάλους τροχούς και τα 210 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος, παραμένοντας εύκολο και διαχειρίσιμο για οποίον βρεθεί στη σέλα του. Ωστόσο οι αναρτήσεις με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις είναι -περισσότερο από το επιθυμητό- ενδοτικές, ειδικά σε έντονα κακοτράχαλα περάσματα όταν οι ρυθμοί ανέβουν, και σε περιορίζουν να κυνηγήσεις πιο έντονες συγκινήσεις όταν τα ελαστικά πατήσουν χώμα. Αν αποφασίσεις να μπαίνεις πιο συχνά χώμα θα χρειαστεί να «ψαχτείς» περισσότερο με τις αναρτήσεις, οι οποίες όμως ρυθμίζονται μόνο ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων. Αστοχη μοιάζει η επιλογή των ελαστικών με σαμπρέλες, αφού με τον ξεκάθαρα σπορ χαρακτήρα του, το Transalp δείχνει ότι θα χρησιμοποιηθεί από το μεγαλύτερο ποσοστό των μελλοντικών ιδιοκτητών κυρίως στην άσφαλτο.

Σελίδα 1Honda XL 750 Transalp - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά