Με ολοκαίνουργιο δικύλινδρο κινητήρα 92 ίππων, πλήρες σετ αναρτήσεων της Showa, τροχούς 21/18 και έγχρωμη TFT 5 ιντσών, το εμβληματικό μοντέλο της Honda προκαλεί αλυσιδωτές εκρήξεις περιπέτειας στο διάβα του, επιστρέφοντας πιο ολοκληρωμένο από ποτέ.
+: κινητήρας, οδική συμπεριφορά, εργονομία, ποιότητα κατασκευής, τιμή
-: ελαστικά με σαμπρέλες, λειτουργία traction
Το πρώτο Transalp έκανε την εμφάνιση του το 1987 ως ένα μεσαίου κυβισμού μοντέλο με δικύλινδρο V κινητήρα, φιλική οδηγική συμπεριφορά και on-off δυνατότητες. Γρήγορα απέκτησε μεγάλη δημοφιλία εξαιτίας αυτών των χαρακτηριστικών, γι` αυτό και συνέχισε την επιτυχημένη πορεία του μέχρι το 1999. Προχωρώντας σε αλλαγές στον κυβισμό - βλέπε XL650V και XL700V - και τον εξοπλισμό αλλά διατηρώντας τα βασικά γνωρίσματα που το ανέδειξαν, το Transalp παρέμεινε δύο ακόμα γενιές στο προσκήνιο έως το 2017, όταν και η Honda αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή του. Μετά από ένα διάστημα μεγάλης αποχής, η Ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να το επαναφέρει, θέλοντας να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του CB 500 X και της ναυαρχίδας Africa 1100. Και όπως συμβαίνει μετά από παρατεταμένη σιγή, το νέο Transalp επιστρέφει με τον πλέον ηχηρό τρόπο, πιο δυνατό, πιο εξοπλισμένο και πιο περιπετειώδες από ποτέ.