Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Το νέο Transalp σχεδιάστηκε με έμφαση στην εργονομία και την άνεση. Τα μαρσπιέ και το τιμόνι φέρνουν πόδια και χέρια σε φυσική στάση, ενώ η όρθια θέση οδήγησης προσφέρει ευκολία στο χειρισμό και ισορροπία στις κινήσεις. Η σέλα έχει πλούσιο αφρώδες υλικό και μεγάλο μέγεθος ώστε να προσφέρει μαλακή επένδυση και σωστή στήριξη σε οδηγό και συνεπιβάτη. Το ύψος της βρίσκεται στα 850 χιλιοστά, ενώ λεπταίνει στο εμπρός μέρος στο σημείο που αγκαλιάζει το ρεζερβουάρ, για ευκολότερη πρόσβαση στο έδαφος. 


Μια έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητας, προσφέρει τέσσερις διαφορετικούς τύπους απεικόνισης ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη και διαθέτει ενσωματωμένο το σύστημα φωνητικού ελέγχου Smartphone Honda, το οποίο συνδέεται με Android και iOS συσκευές και επιτρέπει τη φωνητική διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων, μουσικής και πλοήγησης. Ο έλεγχος όλων των λειτουργιών γίνεται μέσω διακοπτών στο αριστερό μέρος του τιμονιού, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού κατά την οδήγηση. Ο φωτισμός είναι εξολοκλήρου LED ενώ τα πίσω φλας διαθέτουν τη λειτουργία Emergency Stop Signal (ESS) για να προειδοποιήσουν τους άλλους χρήστες του δρόμου σε απότομο φρενάρισμα. Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης πίσω σχάρα και υποδοχή USB κάτω από το κάθισμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Honda XL 750 Transalp - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά