ΚΤΜ : Όποτε θελήσει ο αναβάτης έχει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
Νέο Αυτόματο Σύστημα Μετάδοσης από την KTM
Φρένο Στάθμευσης και Αυτόματη Μετάδοση
Θα υπάρχει λειτουργία stop-and-go (ACC S&G)
Με το πάτημα ενός κουμπιού ενεργοποιείται το αυτόματο σύστημα ταχυτήτων
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Νέο Αυτόματο Σύστημα Μετάδοσης από την KTM
Η KTM έχει κατοχυρώσει ένα αυτόματο σύστημα μετάδοσης (AMT). Έτσι λοιπόν, σε συνδυασμό με το καινούριο ραντάρ της Bosch, δημιουργεί εντελώς νέες δυνατότητες που πλησιάζουν την αυτόνομη οδήγηση. Το έτος 2023 η KTM κατέθεσε αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για φρένο στάθμευσης και ταυτόχρονα παρουσίασε ένα πλήρως αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων για τους κινητήρες V2 της εταιρείας. Τον Μάιο του 2024, αυτό το σύστημα μετάδοσης ταχυτήτων, δοκιμάστηκε στην επερχόμενη KTM 1390 Super Adventure R, όπου πέρασε από τεστ στο Erzbergrodeo χωρίς κανένα πρόβλημα και πιθανότατα θα μπει σε μαζική παραγωγή από το τέλος του 2024. Οπότε, η KTM έχει αναπτύξει μια αυτόματη μετάδοση που ο οδηγός μπορεί να ελέγξει με το πάτημα ενός κουμπιού. Ο λεβιές αλλαγής ταχυτήτων μπορεί να διατηρηθεί, ώστε ο οδηγός να μπορεί να παρακάμψει την αυτόματη μετάδοση ταχυτήτων.
Φρένο Στάθμευσης και Αυτόματη Μετάδοση
Η εφεύρεση που κατέθεσε η KTM είναι ουσιαστικά ένα «κλείδωμα» ταχυτήτων σε συνεργασία με φυγόκεντρο συμπλέκτη. Η πιο γνωστή έκδοση αυτού στους κινητήρες μοτοσικλετών είναι ο συμπλέκτης Rekluse, που χρησιμοποιεί η MV Agusta και προσφέρει η KTM ως κιτ αναβάθμισης για τα enduro και motocross μοντέλα της. Αντίθετα, η KTM έφτιαξε ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ΆΆκλείδωμαΆΆ ταχυτήτων, ώστε να μην απαιτείται η εγκατάσταση ενός ξεχωριστού "χειρόφρενου" στο σύστημα πέδησης. Η μηχανική λύση ενός αυτοματοποιημένου κιβωτίου ταχυτήτων και ενός φυγοκεντρικού συμπλέκτη δεν είναι νέα, αλλά αυτός ο συνδυασμός μπορεί να οδηγήσει σε μια νέα πατέντα όπου θα αφορά όλο το σύστημα της μετάδοσης ταχυτήτων .
Θα υπάρχει λειτουργία stop-and-go (ACC S&G)
Τον Σεπτέμβριο, η Bosch παρουσίασε έξι νέες λειτουργίες για το ραντάρ της. Σε μία από αυτές τις λειτουργίες (Adaptive Cruise Control), το ραντάρ θα συνεργάζεται άμεσα με το αυτόματο σύστημα μετάδοσης ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να υπάρχει η δυνατότητα stop-and-go (ACC S&G).
Με το πάτημα ενός κουμπιού ενεργοποιείται το αυτόματο σύστημα ταχυτήτων
Το αυτόματο σύστημα επεκτείνει την ταχύτητα στην οποία η μοτοσικλέτα φρενάρει μέχρι να ακινητοποιηθεί εντελώς. Σε προηγούμενης γενιάς μοντέλα, το προσαρμοσμένο cruise control φρέναρε μόνο μέχρι τα 20 χλμ/ώρα και όχι μέχρι να ακινητοποιηθεί η μοτοσυκλέτα. Εν κατακλείδι , το νέο μοντέλο της KTM μπορεί να αρχίσει να κινείται αυτόματα, με το καινούριο σύστημα ραντάρ και το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο οδηγός είναι να πατήσει ένα κουμπί ή να ανοίξει λίγο το γκάζι. Το ραντάρ και το αυτόματο σύστημα ταχυτήτων αναλαμβάνουν τα υπόλοιπα..