Η Κίνα, σαν χώρα, μπορεί να μην μας έχει συνηθίσει στην custom σκηνή μοτοσυκλέτας, ωστόσο φαίνεται πως αρκετοί και γνωρίζουν, και θέλουν να ασχοληθούν! Τρανό παράδειγμα, ο οίκος Mandrill Garage και ο επικεφαλής του, Luo Hao. Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε αποτελεί μια ειδική παραγγελία και έχει το όνομα «Orange Shark», ενώ βασίζεται σε ένα KTM 390 Duke.
Όπως χαρακτηριστικά λέει ο Hao, η «ραγδαία αστικοποίηση της Κίνας έχει ως κίνδυνο, οι περισσότεροι να στρέφονται κατευθείαν στο αυτοκίνητο, αλλά υπάρχουν πολλοί αναβάτες που ακόμη θέλουν κάτι τέτοιο». Η μοτοσυκλέτα των φωτογραφιών είναι παραγγελία μιας αναβάτη η οποία είχε όρεξη τόσο για κάτι κλασικό σε racer γραμμές, όχι μόνο για καθημερινή μετακίνηση αλλά και για επισκέψεις στην πίστα.
Καθώς ο Hao δεν αρέσκεται ιδιαίτερα στην στοκ μορφή του 390 Duke, την οποία θεωρεί πολύ… πλαστική, απάλλαξε το μοντέλο από τα πλαστικά του τμήματα και ξεκίνησε με την κατασκευή ενός ρεζερβουάρ από το μηδέν, στο οποίο τοποθέτησε και το όργανο της μοτοσυκλέτας. Ο Ηao επενέβη επίσης στο υποπλαίσιο και κατασκεύασε μια νέα και λεπτότερη σέλα, ενώ έβαψε εξαρχής το πλαίσιο στο χαρακτηριστικό πορτοκαλί της KTM.
O Hao επίσης τοποθέτησε ένα carbon number plate μπροστά, μαζί με δύο προβολείς LED για ένα έντονο racer look. Χειροποίητη είναι επίσης η εξάτμιση, ενώ η μοτοσυκλέτα εξοπλίστηκε με μια τρόμπα φρένου εμπρός Brembo RCS, δίσκο 320 χιλιοστών και ένα αμορτισέρ από την YSS. To αποτέλεσμα είναι μια αρκετά διαφορετική, ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα. Πως σας φαίνεται;