Τεχνικά χαρακτηριστικά Διαβάστηκε από 70.047 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 07/04/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » Κινητήρας Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, 8β Κυβισμός (κ.εκ.) 889 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 90.7 Χ 68.8 Συμπίεση (:1) 13,5 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 105/8000 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 10.2/6500 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15.8 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 5.5 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 215+ Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό, με τον κινητήρα φέρον τμήμα του Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι WP APEX 43χιλ, ΑΕ, ΠΕ, ΑΣ Διαδρομή (χλστ.) 180 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, WP APEX ΑΕ, ΠΕ, ΑΣ Διαδρομή (χλστ.) 180 Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 2Ε, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17 Ελαστικό Π 180/55-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) Δ.Α. Πλάτος (χλστ.) Δ.Α. Μεταξόνιο (χλστ.) 1502 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 860 Βάρος (κιλά) 205 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν/Ν Τraction Control / Ρυθμ. Ν/Ν Στροφόμετρο Ν Immobilizer Ν Yπολογιστής ταξιδιού Ν Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας Ν Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο/Ο Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ Ο Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ν Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ν/Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1ΚΤΜ 890 SMT - TestΣελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4ΚινητήραςΣελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7ΣυμπέρασμαΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά