Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά LC8c κινητήρας των 889 κ.εκ. είναι υπεύθυνος και για την τροφοδοσία του SMT. Για τις ανάγκες του νέου μοντέλου η απόδοση ανέρχεται στους 105 ίππους στις 8.000σαλ. με μέγιστη ροπή 10,2kg-m στις 6.500σαλ. και ροπάτη λειτουργία σε ολόκληρο το φάσμα στροφών. Ο κινητήρας αυτός έχει δυνατότητες για μεγαλύτερη ισχύ όπως έχουμε δει στην περίπτωση του Duke R των 120 ίππων. 



Όμως η ΚΤΜ προτίμησε την adventure οδό, καθώς παράγει περισσότερη ροπή κάτω από τις 7.500σαλ. και ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και τη φιλοσοφία του SMT. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού και οι διαφορετικές χαρτογραφήσεις Rain, Street και Sport, μεταβάλλουν ανάλογα την απόκριση του γκαζιού και την λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Το κιβώτιο 6 σχέσεων διαθέτει quickshifter 2 κατευθύνσεων, ενώ εφοδιάζεται με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και σύστημα Motor Slip Regulation (MSR) που ρυθμίζει το φρένο κινητήρα και αποτρέπει την  αστάθεια του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων. 

Όπως και με ορισμένα άλλα μοντέλα KTM, το SMT συνοδεύεται από το προαιρετικό Tech pack, το οποίο διαθέτει το Moto Slip Regulator (MSR), το cruise control, το quickshifter και το Track pack το οποίο διαθέτει λειτουργία Track rider και δυνατότητα αλλαγής του traction εν κινήσει. Υπεύθυνο για την τροφοδοσία του κινητήρα είναι ένα ρεζερβουάρ 15,8 λίτρων με τη μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής να κυμαίνεται στα 5,5 λ./100χλμ.


Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,77
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3.7
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 3.93
100 - 0 (μέτρα) 43,6
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5.5

Σελίδα 1ΚΤΜ 890 SMT - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά