Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

    Κινητήρας  
    Τύπος  4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
    Κυβισμός (κ.εκ.)  889
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 90.7 Χ 68.8
    Συμπίεση (:1) 13,5
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  105/8000
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  10.2/6500
    Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  15.8
    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 5.5
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 215+
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό, με τον κινητήρα φέρον τμήμα του
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο πιρούνι WP APEX 43χιλ, ΑΕ, ΠΕ, ΑΣ
    Διαδρομή (χλστ.)  180
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ, WP APEX ΑΕ, ΠΕ, ΑΣ
    Διαδρομή (χλστ.)  180
    Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 2Ε, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 120/70-17
    Ελαστικό Π 180/55-17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) Δ.Α.
    Πλάτος (χλστ.) Δ.Α.
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1502
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 860
    Βάρος (κιλά)  205
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. Ν/Ν
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ν/Ν
    Στροφόμετρο Ν
    Immobilizer  Ν
    Yπολογιστής ταξιδιού  Ν
    Μερικός χιλιομετρητής  Ν
    Ένδειξη βενζίνης  Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ν
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο/Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν
    Πλάγιο σταντ  Ν
    Κεντρικό σταντ  Ο
    Χειρολαβές / Σχάρα  Ν/Ν
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ν/Ν

    Σελίδα 1ΚΤΜ 890 SMT - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά