Πρόκειται για την πιο προσιτή μοτοσυκλέτα 300 κυβικών της αγοράς και μάλιστα με υπερπλήρη εξοπλισμό που κλείνει στόματα. Έχουμε να κάνουμε με ένα άκρως αγριεμένο και φουτουριστικό δίτροχο, που θυμίζει concept και όχι μοτοσυκλέτα παραγωγής. Ποιοτικά το εντυπωσιακό Daytona βρίσκεται σε απόλυτα ικανοποιητικό επίπεδο κάτι που έχει ιδιαίτερη αξία αν αναλογιστούμε την πολύ προσιτή τιμή του. Το χαμηλό ύψος της σέλας στα 807 χιλιοστά από το έδαφος και το σωστό εργονομικό τρίγωνο φέρνει σε ξεκούραστες γωνίες γόνατα και αγκώνες. Το αφρώδες της σέλας, μάλλον έπεσε θύμα του design, αφού είναι σχετικά λεπτό, βέβαια για να έρθει η κούραση θα πρέπει ο αναβάτης να βγει από τα αστικά σύνορα και να εξερευνήσει νέους τόπους. Σε αντίστοιχο ύφος κινείται και η σέλα του συνεπιβάτη, η οποία είναι μικρή σε μέγεθος και λεπτή. Πλούσιος ο εξοπλισμός με ρυθμιζόμενες μανέτες, φωτιζόμενους διακόπτες, θύρα USB και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, κάτι που συναντάμε σε δίκυκλα πολλαπλάσιας τιμής.
Η καρδιά του Daytona R310 είναι ένας μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας 312 κυβικών με 4βάλβιδη κεφαλή. Αποδίδει 35,4 ζωηρούς ίππους στις 9.500σ.α.λ. και 3 κιλά ροπής στις 7.500σ.α.λ. με την τροφοδοσία του να γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Delphi. Η ελαφριά αίσθηση που δίνει το R310 σε γεμίζει αυτοπεποίθηση και είναι σύμμαχός σου σε κάθε είδους διαδρομή. Μέσα στην πόλη ελίσσεται με χαρακτηριστική ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα και η ελαστικότητα του κινητήρα σε απαλλάσσει από τις συνεχόμενες αλλαγές ταχυτήτων. Η λειτουργία των αναρτήσεων είναι αρκετά σφικτή για τα δεδομένα των ελληνικών δρόμων, όμως το σετάρισμα αυτό ευνοεί τη γρήγορη οδήγηση και τις αστραπιαίες αλλαγές κατεύθυνσης σε επαρχιακό δίκτυο, με το σύνολο να είναι στιβαρό, χωρίς να παρουσιάζονται πλεύσεις ή ασάφεια. Τα φρένα αποδεικνύονται αποτελεσματικά ακόμα και υπό πίεση, καθώς ισορροπούν ιδανικά μεταξύ προοδευτικότητας και δύναμης.