Το Dominar 400 ανήκει σε μια νέα συνομοταξία προσιτών μοτοσυκλετών επιδόσεων, που απευθύνεται σε ένα ευρύτερο ποσοστό αναβατών. Στον σχεδιασμό του, είναι έκδηλα τα εξής δύο στοιχεία: Από τη μια ο cruiser χαρακτήρας του μοντέλου και από την άλλη, η αισθητική επιρροή από το Diavel της Ducati. Δεν το λες μικρή μοτοσυκλέτα και αιτία είναι ο ισορροπημένος όγκος του με το μυώδες ρεζερβουάρ, και τη φαρδιά ουρά. Ποιοτικά, το μοντέλο της Bajaj βάζει τα γυαλιά σε ακριβότερες κατασκευές. Η φαρδιά σέλα θα κρατήσει ξεκούραστο τον οδηγό σε πολύωρη χρήση. Ούτε και ο συνεπιβάτης θα εκφράσει παράπονα, καθώς το κομμάτι που του αναλογεί επαρκεί ακόμα και αν είναι μεγαλόσωμος. Ο τετράχρονος μονοκύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας με τη χωρητικότητα των 373 κυβικών και τον ηλεκτρονικό ψεκασμό, είναι ο ίδιος με αυτόν που χρησιμοποιούν τα Duke και RC 390 αλλά με μερικές τροποποιήσεις.
Αποδίδει 35 ίππους στις 8.000σαλ , 8 λιγότερους από το Duke, αλλά η ροπή είναι ίδια με τη μέγιστη τιμή να ανέρχεται στα 3,6 κιλά στις 6.500σαλ. Εργονομικά σημαδεύει την άνεση χωρίς να υπολείπεται σε σπορ αίσθηση. Αυτό ακριβώς αποκομίζεις και από τη λειτουργία του κινητήρα. Αμεσότητα στις εντολές του οδηγού και ομαλή απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού. Εντός των τειχών, αποδεικνύεται τρομερά ευέλικτο και ελίσσεται χωρίς δυσκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Αλλάζει κατευθύνσεις με σαφήνεια και χάρη στο μακρύ μεταξόνιο και το 150άρι ελαστικό, βιδώνεται στην άσφαλτο χωρίς να χαζοσπινάρει. Τα 373 κυβικά δεν θέτουν περιορισμούς και έτσι το Dominar μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς στον αυτοκινητόδρομο, έχοντας αρκετή ροπή για προσπεράσεις ακόμα και πάνω από τα 100 χιλιόμετρα/ώρα. Μπορεί να μην έχει την αμεσότητα του Duke, όμως παραμένει σταθερό με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, παρέχοντας ικανοποιητικό feedback στον οδηγό.