BMW G 310 R

    Τιμή: 4850 ευρώ

    To G 310 R εκπληρώνει όλες τις απαιτήσεις που εκπορεύονται από την κατηγορία του, προσφέροντας επιπρόσθετα, περισσότερα δυναμικά χαρακτηριστικά από αυτά που χρειάζονται. Μεγάλο βάρος έχει δώσει η BMW στην σχεδίαση, με αποτέλεσμα το G 310 R να είναι αντικειμενικά όμορφο και να θυμίζει μοτοσικλέτα μεγαλύτερου κυβισμού. Η άνεση που προσφέρει η σέλα ύψος 785 χιλ. είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που... υπαινίσσεται το σχήμα και το πάχος της, αφού μπορεί να σας κρατήσει ξεκούραστους ακόμα και σε πολύωρη παραμονή επάνω της. Το ίδιο, αναλογικά, συμβαίνει και με την θέση του συνεπιβάτη, που για τα δεδομένα της κατηγορίας που ανήκει το G 310 R, χαρακτηρίζεται ως εξαιρετική! Ο κινητήρας αποτελεί το πιο “προχωρημένο” τεχνολογικά τμήμα του G 310 R. Το σύνολο κυλίνδρου και κεφαλής, έχει περιστραφεί κατά 180 μοίρες σε σχέση με τους συμβατικούς κινητήρες και έτσι η εισαγωγή βρίσκεται πλέον μπροστά και η εξαγωγή πίσω, ενώ και ο κύλινδρος έχει κλίση προς τα πίσω, αντί για μπροστά.



    Το μοτέρ, είναι υγρόψυκτο και τροφοδοτούμενο μέσω ψεκασμού, με τέσσερις βαλβίδες, οδηγούμενες από δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους.  Έχει χωρητικότητα 313 κ.εκ. και η ονομαστική του απόδοση είναι 34 ίπποι στις 9.500σ.α.λ. και 2,85 kg-m ροπής στις 7.500σ.α.λ. Το μοτέρ είναι πρόθυμο και ανεβάζει αρκετά γρήγορα στροφές, έχοντας αποθέματα ισχύος σε όλο το εύρος της λειτουργίας του, ενώ πλαίσιο, φρένα και αναρτήσεις δεν καταλαβαίνουν τίποτα στις αστικές συνθήκες. Tο G 310 R δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να στρίψει με την τελική του (145 χιλιόμετρα) στις παρατεταμένες περιαστικών δρόμων ταχείας κυκλοφορίας, χωρίς να ανησυχεί τον αναβάτη του. Γενικά, η sport υπέρβαση δεν είναι απαγορευμένο πεδίο για το συγκεκριμένο μοντέλο, που υπακούει άμεσα και χωρίς υστέρηση σε οποιονδήποτε τομέα, στις προσταγές του οδηγού του. 
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.