Τα μοντέλα φέρουν τον ισχυρότερο μονοκύλινδρο κινητήρα που είναι διαθέσιμος στην αγορά ανεξαρτήτως κατηγορίας, με την ιπποδύναμη του να ξεπερνά τους 74 ίππους. Φυσικά οι μοτοσυκλέτες εναρμονίζονται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5, χρησιμοποιώντας σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι.
Αγωνιστικού ύφους όργανα – Cornering και Off-road ABS
Τα δύο μοντέλα φέρουν ενδείξεις τύπου LCD σε μία «σπαρτιατική» οθόνη, που απεικονίζει τα βασικά και επιτρέπει στον αναβάτη να συγκεντρωθεί πλήρως στην οδήγηση. Και τα δύο μοντέλα, επίσης, φέρουν Cornering ABS που ρυθμίζεται στις Offroad και Supermoto Mode, για τα 690 ENDURO R και 690 SMC R αντίστοιχα. Οι λειτουργίες αυτές απενεργοποιούν το ABS για τον πίσω τροχό και μειώνουν την παρεμβατικότητα του εμπρός, για οδήγηση σε αγωνιστικές συνθήκες.
Μικρές αλλαγές στην εργονομία και στα χρώματα
Και τα δύο μοντέλα φέρουν ανανεωμένη σέλα, με τα 690 ENDURO R να παίρνει στοιχεία από τα αγωνιστικά μηχανήματα της KTM. Με έναν νέο χρωματισμό έρχεται το 690 SMC R, που συνδυάζει το μπλε με το χαρακτηριστικό πορτοκαλί της εταιρείας.