ΚΤΜ 990 Duke R: Ακόμη ισχυρότερη για το 2025

ΚΤΜ 990 Duke R: Ακόμη ισχυρότερη για το 2025
5 Φωτογραφίες »

• Περισσότερη ισχύς στους 128 ίππους
• Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις για καλύτερο έλεγχο
• Νέα οθόνη 8,88 ιντσών που χωρίζεται στα δύο
• Ακόμα μεγαλύτερα δισκόφρενα και ελαστικά Michelin Power Cup 2

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Περισσότερη ισχύς στους 128 ίππους

Η KTM 990 Duke R του 2025 διαθέτει δικύλινδρο, εν σειρά κινητήρα με τον ίδιο κυβισμό (947cc) και την ίδια ροπή (103Nm) αλλά με ακόμα περισσότερη ιπποδύναμη, 128 ίππους (από 121), και αυξημένο όριο στροφών σε σχέση με το περσινό μοντέλο, κυρίως χάρη στη διαφορετική χαρτογράφηση. Παρά την αύξηση στην απόδοση, το συνολικό βάρος παραμένει στα 190kg. Τρία παραμετροποιήσιμα προγράμματα οδήγησης (στον έξτρα εξοπλισμό) για χρήση σε πίστα καθώς και Launch Control έχουν τη δυνατότητα να προστεθούν στα τέσσερα βασικά (Rain, Street, Sport και Custom), ενώ δίνεται στους κατόχους η δυνατότητα να τα δοκιμάσουν χωρίς πληρωμή (DEMO) για τα πρώτα 1.500km.

Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις για καλύτερο έλεγχο

Η KTM 990 Duke R του 2025 εξοπλίζεται με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP APEX, με μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 48mm και διαδρομής 143mm (από 140), η οποία διαθέτει αυξημένη κατά 34% στιβαρότητα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, που υπόσχεται με τη σειρά της καλύτερο έλεγχο στις στροφές, κυρίως στην πιο επιθετική οδήγηση. Αντίθετα το πίσω αμορτισέρ έχει μικρότερη διαδρομή στα 140mm (από 150) και έτσι, παρόλο που το ύψος της σέλας ανέβηκε στα 840mm (από 825), η ΚΤΜ υποστηρίζει πως η ευελιξία δεν θυσιάζεται. Σημαντικός παράγοντας για αυτό είναι αφενός η μετακίνηση των μαρσπιέ 33mm πιο πίσω και 12,5mm πιο πάνω και αφετέρου το αυξημένο μεταξόνιο στα 1481mm (από 1476).

Νέα οθόνη 8,88 ιντσών που χωρίζεται στα δύο

Η νέα KTM 990 Duke R διαθέτει τη νέα οθόνη TFT διαμέτρου 8,88 ιντσών με επαγωγική τεχνολογία αφής, το φαρδύ σχήμα της οποίας της επιτρέπει να χωριστεί στα δύο με διαφορετικές πληροφορίες να παρουσιάζονται στο δεξί, διαφορετικές στο αριστερό και διαφορετικές στο μεσαίο μέρος. Όλα τα παραπάνω είναι φυσικά παραμετροποιήσιμα, ώστε ο αναβάτης να τη φέρει στα μέτρα του. Διαθέτει επίσης Cornering Traction Control και Cornering ABS, με δυνατότητα προσαρμογής τους σύμφωνα με τα προγράμματα οδήγησης, καθώς και τις νέες λειτουργίες SPORT και SUPERMOTO+ για το ABS, οι οποίες έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για τους αναβάτες που αναζητούν μεγαλύτερο έλεγχο κατά την επιθετική οδήγηση.

Ακόμα μεγαλύτερα δισκόφρενα και ελαστικά Michelin Power Cup 2

Το σύστημα πέδησης της KTM 990 Duke R περιλαμβάνει ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Brembo Stylema με μεγαλύτερους αλλά ελαφρύτερους δίσκους διαμέτρου 320mm (από 300) μπροστά και δίσκο διαμέτρου 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Σε συνδυασμό με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Michelin Power Cup 2 και τις ελαφρύτερες (πορτοκαλί φυσικά) ζάντες, υπόσχεται να προσφέρει μεγαλύτερα επίπεδα πρόσφυσης και σταθερότητας, ακόμα και σε ακραίες συνθήκες οδήγησης.