KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις

KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
7 Φωτογραφίες »

• Κινητήρας 799 κ.εκ. με 94 ίππους και 8,9 kgm
• Νέα, ταχύτερη οθόνη και IMU με Cornering ABS και Traction Control
• Νέα ανάρτηση με ανεστραμμένο μπροστινό open cartridge
• Επανασχεδιασμένο μπροστινό και ρεζερβουάρ για μεγαλύτερη σταθερότητα

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Κινητήρας 799 κ.εκ. με 94 ίππους και 8,9 kgm

Η ΚΤΜ κάνει ...rebranding στην πιο οικονομική της Adventure μεσαίου κυβισμού και της δίνει την ονομασία 790 Adventure για το 2025. Παρόλα αυτά εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τον ίδιο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα LC8c των 799 κ.εκ. με ισχύ 94 ίππους και 8,9 kgm ροπής, ο οποίος όμως έχει βελτιωθεί για πιο ομαλή λειτουργία και σταθερότητα. Η αύξηση της μάζας του στροφαλοφόρου άξονα κατά 20% παρέχει μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές και μειώνει τους κραδασμούς. Επιπλέον, ένα νέο σύστημα ελέγχου κρουστικής ανάφλεξης (knock control) προσφέρει τη δυνατότητα χρήσης καυσίμου χαμηλής ποιότητας, ενώ τα αναβαθμισμένα σώματα ψεκασμού DellΆOrto ενισχύουν την απόδοση καύσης, συμβάλλοντας στην καθαρότερη λειτουργία του κινητήρα.
 

Νέα, ταχύτερη οθόνη και IMU με Cornering ABS και Traction Control

Το μοντέλο εξοπλίζεται με νέα οθόνη TFT διαμέτρου 5 ιντσών που προσαρμόζεται στο φως περιβάλλοντος, με αναβαθμισμένο μενού για ευκολότερη χρήση. Το νέο σύστημα συνδέεται μέσω Bluetooth με την εφαρμογή KTMconnect για πλοήγηση, κλήσεις και αναπαραγωγή μουσικής. Επιπλέον, εισάγεται «Demo Mode», που επιτρέπει τη δοκιμή όλων των ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τα πρώτα 1.500 χλμ. Ταυτόχρονα ξεχωρίζει η αναβαθμισμένη μονάδα αδρανειακής μέτρησης IMU έξι αξόνων που παρέχει βελτιωμένη λειτουργία των Cornering ABS και Motorcycle Traction Control. Οι λειτουργίες αυτές του ABS και του ελέγχου της πρόσφυσης συνδυάζονται με τρεις βασικές λειτουργίες οδήγησης (Street, Offroad, Rain), ενώ προαιρετικά διατίθεται και η λειτουργία Rally Mode.
 

Νέα ανάρτηση με ανεστραμμένο μπροστινό open cartridge

Το νέο μοντέλο εφοδιάζεται με αναβαθμισμένες αναρτήσεις WP APEX. Πιο συγκεκριμένα διαθέτει ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm ανοικτού τύπου με τεχνολογία διαχωρισμού λειτουργιών, όπου η συμπίεση και η απόσβεση επαναφοράς ρυθμίζονται ξεχωριστά σε κάθε καλάμι. Στο πίσω μέρος, το αμορτισέρ WP APEX προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης επαναφοράς και της προφόρτισης του ελατηρίου μέσω εξωτερικού ρυθμιστή για αμεσότερη πρόσβαση χωρίς εργαλεία. Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι 200 mm.
 

Επανασχεδιασμένο μπροστινό και ρεζερβουάρ για μεγαλύτερη σταθερότητα

Το σώμα της 790 Adventure διαθέτει επανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα με αλουμινένιες βάσεις, που ενισχύουν την ακαμψία της μάσκας, της ζελατίνας και του πίανκα οργάνων. Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει βελτιωθεί για πιο ακριβή έλεγχο, ενώ τα πλαϊνά προστατευτικά υπόσχονται μεγαλύτερη προστασία από τις φθορές. Η ζελατίνα είναι πλέον ψηλότερη, για να παρέχει μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα, και στους τροχούς (που παραμένουν διαμέτρου 21 ιντσών μπροστα και 18 πίσω) έχουν ενσωματωθεί νέα ελαστικά Pirelli Scorpion STR με μπλοκ μεγαλύτερου μεγέθους, καταλληλότερα για off-road διαδρομές, σε διαστάσεις 90/90-21 και 150/70-18.