Η θέση οδήγησης είναι ένα ακόμα σημείο που βελτιώθηκε. Η έντονη κλίση προς τα εμπρός, που είχε το προηγούμενο μοντέλο μειώθηκε και αυτό το καταλαβαίνεις αμέσως μόλις καθίσεις και πιάσεις τα κλιπ ον. Η νέας σχεδίασης σέλα με ελαφρύτερη κλίση, είναι πιο επίπεδη και 8 χιλ στενότερη, αφήνοντάς σε να κινείσαι ελεύθερα πάνω της, ώστε να τοποθετείς κατάλληλα το σώμα σου στη διάρκεια της στροφής. Νέας σχεδίασης είναι και το ρεζερβουάρ, που πλέον κατασκευάζεται από αλουμίνιο και εκτός του ότι είναι ελαφρύτερο κατά 1,2kg, τοποθετεί το σώμα και τα γόνατα με τρόπο που να ταιριάζει απόλυτα, με το υπόλοιπο σύνολο.
Όταν, λοιπόν, ¨κουμπώσεις¨ πάνω της και αρχίσεις να οδηγείς, συνειδητοποιείς και την βελτιωμένη προστασία από τον αέρα, χάρη στη νέα σχεδίαση του φέρινγκ. Το επόμενο που παρατηρείς είναι ο νέος πίνακας οργάνων, στα πρότυπα του προηγούμενου R1. Μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο που τελειώνει στις 18.000 σ.α.λ και οθόνη LCD με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Κερασάκι στην τούρτα το χρονόμετρο και το ρυθμιζόμενο shift light, που προσπαθεί να σου υπενθυμίσει να αλλάξεις ταχύτητα όταν είσαι βυθισμένος στην ακουστική νιρβάνα των 16.000 σ.α.λ.