Κινητήρας Euro 4 χωρίς συμβιβασμούς

    Κινητήρας: Euro 4 χωρίς συμβιβασμούς

    Όπως ήταν αναμενόμενο, η νέα R6 έπρεπε να καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 4. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η απόδοση και ο χαρακτήρας της αλλοιώθηκαν. Η ισχύς του γνωστού τετρακύλινδρου εν σειρά κινητήρα 599 κ. εκ παρέμεινε στα ίδια επίπεδα, παράγοντας 118,4 ίππους στις 14.500 σ.α.λ  (χωρίς τη χρήση του ram air) με 6.3 kg ροπής στις 10.500 σ.α.λ χάρη στο νέο σχεδιασμό του συστήματος εισαγωγής και τη νέα χαρτογράφηση ψεκασμού. 

    Το γκάζι, όπως και οι μεταβαλλόμενοι αυλοί εισαγωγής ελέγχονται ηλεκτρονικά. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 6 τάχυτου κιβωτίου, που συνδυάζεται με μονόδρομο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Το νέο σύστημα εξάτμισης συμβάλλει, επίσης, στη μείωση των ρύπων, εξάγοντάς τους από ένα τελικό τιτανίου, που δυστυχώς δεν ακολούθησε τη σχεδιαστική ανανέωση της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας.