Ο συνδυασμός πιρουνιού και φρένων από το R1, βελτίωσαν σημαντικά τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.

    Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα: Αλλαγές ουσίας

    Το αλουμινένιο πλαίσιο τύπου Deltabox και το ψαλίδι της προηγούμενης γενιάς παρέμειναν,  αφού οι μηχανικοί της Yamaha έκριναν (σωστά κατά τη γνώμη μας) ότι ήταν και είναι υπεραρκετό για τις δυνατότητες του R6. Το υποπλαίσιο, όμως, είναι καινούργιο, κατασκευασμένο από μαγνήσιο και 20χιλ στενότερο. Η μεγαλύτερη και πιο ενδιαφέρουσα αλλαγή είναι στις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Το πίσω αμορτισέρ της KYB έχει νέα σχεδίαση, ενώ το μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι της ίδιας εταιρίας προέρχεται κατευθείαν από το τελευταίο R1 και έχει ρυθμίσεις προφόρτισης, συμπίεσης και επαναφοράς στο επάνω μέρος. 

    Η απαραίτητη στιβαρότητα και ακαμψία, λοιπόν, είναι δεδομένες, όπως και η απόδοση στην πέδηση, αφού επίσης από το R1 προέρχεται και το σύστημα των φρένων. Περιλαμβάνει ακτινική τρόμπα της Nissin, ακτινικές μονοπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες με δίσκους 320 χιλ (10χιλ μεγαλύτερους από το προηγούμενο μοντέλο) μπροστά και 220 χιλ πίσω, με μονοπίστονη δαγκάνα. Τέλος, η νέα R6 εφοδιάζεται και με ABS που δεν απενεργοποιείται.