Οι γρηγορότερες μοτοσυκλέτες για το 2018!

Ο ανταγωνισμός κάθε χρόνο μεγαλώνει και οι κατασκευαστές δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό, ώστε να παρουσιάσουν στους αναβάτες μοτοσυκλέτες που θα τους γεμίζουν αδρεναλίνη. Δείτε τα γρηγορότερα μοντέλα για το 2018.

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Ένα θέμα που αγγίζει τους περισσότερο σκληροπυρηνικούς μοτοσικλετιστές είναι αυτό της μέγιστης ιπποδύναμης. Συζητήσεις επί συζητήσεων και διαφορετικές απόψεις σε ένα άτυπο διαγωνισμό για το γρηγορότερο μοντέλο. Σε μια προσπάθεια να ρίξουμε φως στην υπόθεση, θα χρησιμοποιήσουμε τα επίσημα στοιχεία των κατασκευαστών για τις ομολογκαρισμένες, προδιαγραφών Euro4, εκδόσεις.

Αυτά είναι λοιπόν τα γρηγορότερα μοντέλα παραγωγής για το 2018

Aprilia RSV4RF: Ανακοινώσιμη ισχύς 201 ίπποι

Το Ιταλικό μοντέλο μπορεί να μην είναι καινούργιο superbike, όμως με 201 ίππους δεν έχει κανένα λόγο για να ντρέπεται. Ο ασυναγώνιστος κινητήρας V4 διάταξης 65 μοιρών παράγει ανόθευτη ιπποδύναμη και στην τελευταία του εκδοχή προσφέρει 16 επιπλέον ίππους σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το βελτιωμένο ηλεκτρονικό πακέτο καταφέρνει να τιθασεύσει το θηρίο χρησιμοποιώντας τεχνολογία κατευθείαν από τα WSBK.

BMW S1000RR: Ανακοινώσιμη ισχύς 199 ίπποι

Το Βαυαρικό μοντέλο δεν θα μπορούσε να λείπει από την λίστα μας. Και πως είναι δυνατόν, καθώς έχουμε να κάνουμε με μια μοτοσυκλέτα που αγγίζει το φάσμα των 200 ίππων και έχει αποδείξει την αξία της στο δρόμο. Παρουσιάστηκε το 2009 και ήταν η ισχυρότερη της εκείνης της εποχής στα 1000 κυβικά. Ακόμα και σήμερα παραμένει μέσα στις ισχυρότερες μοτοσυκλέτες με ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών.

Ducati Panigale V4: Ανακοινώσιμη ισχύς 214 ίπποι

Το νέο Panigale δεν είναι μόνο το πιο νέο της λίστα αλλά και αυτό με τη μεγαλύτερη ονομαστική ισχύ που φτάνει τους 214 ίππους. Είναι μάλιστα 5 ίππους πιο ισχυρό από τον προκάτοχό του 1299. Περιλαμβάνει ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών, ενώ υπάρχει και η έκδοση Speciale που ανακοινώνει 226 ίππους, φορώντας το αγωνιστικό κιτ της Ducati, που όμως δεν είναι για χρήση στο δρόμο.

Kawasaki H2 SX: Ανακοινώσιμη ισχύς 200 ίπποι

Ο νεοφερμένος της παρέας κράτησε τον ισχυρό κινητήρα του γνωστού H2, όμως φόρεσε τουριστικό κουστούμι, βάζοντας τον παράγοντα πρακτικότητα σε πρώτο πλάνο. Είναι ένα από τα τρία τέρατα της πράσινη εταιρίας και μπορεί να βγάζει την ίδια ιπποδύναμη με τα ομόσταυλα ZX-10 και ZZR 1400, αλλά χρειάζεται μόνο 11.000σαλ για να το πετύχει, χάρη στον κομπρέσορα που βρίσκεται στα σωθικά του. Φυσικά τα ηλεκτρονικά τελευταίας γενιάς δεν λείπουν.

Suzuki GSX-R 1000: Ανακοινώσιμη ισχύς 201 ίπποι

Με το τελευταίο 1000άρι της σειράς GSX-R, η Suzuki επανέφερε το δημοφιλές μοντέλο στην κορυφή της εταιρίας. Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού είναι η νέα καινοτομία των Ιαπώνων και κάνει τη διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Αυτό φαίνεται και στα νούμερα που έφτασαν στην γειτονιά των 200 ίππων. Οι αλλαγές συνεχίστηκαν και στα ηλεκτρονικά με τη μονάδα IMU να βρίσκεται στην υπηρεσία του αναβάτη.

Yamaha R1- R1M: Ανακοινώσιμη ισχύς 200 ίπποι

Η supersport μοτοσυκλέτα της Yamaha μπορεί να ανανεώθηκε, αλλά η ισχύς παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο. Βεβαία αυτό δεν είναι καθόλου κατακριτέο, καθώς οι 200 ονομαστικοί ίπποι προσφέρουν αρκετές συγκινήσεις. Το  R1M είναι διαφορετική έκδοση αλλά με την ίδια ιπποδύναμη του crossplane κινητήρα. Φυσικά και εδώ τα ηλεκτρονικά έχουν τον πρώτο λόγο.