Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!
Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!
Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!
Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!
Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!
Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!
Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!
  • Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!
  • Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!
  • Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!
  • Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!
  • Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!
  • Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!
  • Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!

Παρουσιάστηκε η νέα Ducati Panigale V4!

- Αντίο στο μονόμπρατσο ψαλίδι, νέα σχεδίαση με μείωση βάρους.
- Κινητήρας 1.103cc με αύξηση ιπποδύναμης, μείωση βάρους και Euro5+!
- Hμιενεργητικές αναρτήσεις Öhlins στην έκδοση S και για πρώτη φορά σύστημα φρεναρίσματος eCBS.
- Οθόνη TFT 6,9" με Interface Track και ξεχωριστές λειτουργίες.

DUCATI: Multistrada V4 με σημαντικό όφελος

Αντίο στο μονόμπρατσο ψαλίδι, νέα σχεδίαση με μείωση βάρους

Όπως ήταν προγραμματισμένο, η Ducati αποκάλυψε το βράδυ της Πέμπτης 25 Ιουλίου μέσω του site της και του καναλιού της στο Youtube, τις νέες εμβληματικές Panigale V4 και V4 S, στα πλαίσια του World Ducati Week.
«Είμαστε σίγουροι ότι οι αλλαγές θα γίνουν δεκτές με ενθουσιασμό», είχαν αναφέρει οι άνθρωποι της Ducati τον Μάιο του 2024. Αναφερόταν στην πιο εμφανή αλλαγή που είδαμε στη νέα Panigale και αυτό αφορά την αλλαγή από το μονόμπρατσο ψαλίδι σε «συμβατικό», το οποίο η Ducati ονομάζει «Hollow smmetrical swingarm».
Αυτή η «αλλαξοπιστία» προήλθε από τις τελευταίες επιτυχίες των «Κόκκινων» στην αρένα μάχης των Superbikes. To διπλό ψαλίδι πετυχαίνει καλύτερη κατανομή βάρους αλλά και μείωσε αυτού, χάρη στα κενά τμήματα που έχει (έχοντας δύο σημεία στήριξης αντί για ένα δεν χρειάζεται το κάθε ένα από αυτά να είναι το ίδιο στιβαρό με πριν).  Αλλαγές στο κομμάτι της σχεδίασης έχουμε και στην γενικότερη κατανομή του βάρους, με λιγότερο φορτίο στο μπροστινό (το οποίο «σηκώθηκε» κατά 25mm) και νέα φέρινγκ που μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση κατά 4%, ενώ και η ουρά έχει μακρύνει , προφανώς για τον ίδιο σκοπό. Η σέλα είναι πιο φαρδιά και το ντεπόζιτο έχει επανασχεδιαστεί στα σημεία που τα πόδια του αναβάτη έρχονται σε επαφή με αυτό, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία στις κινήσεις του, αλλά ταυτόχρονα μειώνοντας την κίνηση του σώματος προς τα εμπρός (μέσω σωστού κλειδώματος των γονάτων) κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Μειωμένο είναι το βάρος επίσης σε σχέση με την προηγούμενη Panigale, με τη ζυγαριά να σταματάει στα 187 κιλά (άνευ καυσίμου) για την απλή έκδοση και 189 για την έκδοση S. Αυτό μεταφράζεται σε μια μείωση 6,18 κιλών σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με 3,65 κιλά μείωσης να έρχονται από το νέο πίσω σύστημα που αναφέρθηκε παραπάνω, ένα κιλό από τον κινητήρα, 1,2 κιλά από το επανασχεδιασμένο αλουμινένιο πλαίσιο και 300 γραμμάρια από τις νέες ζάντες αλουμινίου. Όλα αυτά φέρνουν πολύτιμα χιλιοστά και δέκατα του δευτερολέπτου στην πίστα και εκεί είναι που θέλεις να «χώσεις» τη νέα Panigale V4 ευθύς αμέσως.

Κινητήρας 1.103cc με αύξηση ιπποδύναμης, μείωση βάρους και Euro5+!

Στην καρδιά του «κτήνους» βρίσκεται ο Desmosedici Stradale, ένας V4 90° κινητήρας 1.103cc με αντίστροφα περιστρεφόμενο στροφαλοφόρο άξονα. Τα έκκεντρα έχουν διαφορετικά προφίλ και μεγαλύτερη ανύψωση (έχει αυξηθεί κατά 0,75mm για τις βαλβίδες εισαγωγής και 0,45mm για τις βαλβίδες εξαγωγής), ενώ ο χρονισμός των βαλβίδων έχει αναθεωρηθεί, ειδικά για τις ανάγκες του συγκεκριμένου μοντέλου. Εξαρτήματα όπως η αντλία λαδιού έρχονται απευθείας από την Panigale V4 R, με το κιβώτιο ταχυτήτων να μας έρχεται από την Superleggera.
Το εκπληκτικό που έκανε η Ducati είναι ότι κατάφερε να βρει μισό άλογο ακόμα στην απόδοση (φτάνοντας τους 216 ίππους) και να περάσει τον κινητήρα από τις διαδικασίες έγκρισης Euro5+ (προσθέτοντας 2 αισθητήρες λάμδα ακόμα – 6 στο σύνολο), μειώνοντας ταυτόχρονα το βάρος! Απλά πλέον χρειάζεται να ανέβεις 500 στροφές ψηλότερα στις 13.500 σ.α.λ. Η ροπή μειώθηκε ελαφρώς (κατά 2,7 Nm φτάνοντας τα 120,9) και πλέον θα την βρεις στις 11.250 σ.α.λ. (1750 σ.α.λ. πιο ψηλά). Σε έναν κόσμο που βλέπουμε τις μοτοσυκλέτες να υπερκυβίζονται και να βαραίνουν για να μην χάσουν πολύ απόδοση και να περάσουν Euro5+, Η Ducati έκανε ένα άλμα προς τα εμπρός με τη νέα Panigale V4.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hμιενεργητικές αναρτήσεις Öhlins στην έκδοση S και για πρώτη φορά σύστημα φρεναρίσματος eCBS

Δύο εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες για την νέα Panigale V4, η «απλή» και η έκδοση S. Θα εξοπλίζονται με τον ίδιο κινητήρα και το ίδιο νέο ψαλίδι, με τη διαφορά να εντοπίζεται στις αναρτήσεις. Η «απλή» έκδοση φοράει μπροστά ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Showa, 43mm και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs στο πίσω μέρος. Ήδη εδώ πέρα βρισκόμαστε στο «πάνω ράφι», οπότε τι παραπάνω έχει η έκδοση S;
Η Öhlins αναλαμβάνει την S και μας δίνει ημιενεργές αναρτήσεις, καθώς και το σταμπιλιζατέρ τιμονιού, το οποίο αντικαθιστά το αντίστοιχο της Sachs στην απλή έκδοση.
Η Panigale V4 γίνεται η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο που εξοπλίζεται με τετραπίστονες δαγκάνες Brembo HypureTM, οι οποίες είναι ελαφρύτερες κατά 60 γραμμάρια και έχουν σχεδιαστεί για να αποβάλλουν καλύτερα τη ζέστη για αποτελεσματικότερο φρενάρισμα. Πιάνουν πάνω σε δύο δίσκους 330mm, ενώ πίσω βρίσκεται ένας δίσκος 245mm με διπίστονη δαγκάνα.
Aλλη μια πρωτιά που εξασφάλισε η Panigale V4 είναι η εισαγωγή του Race eCBS . Αυτό είναι ένα σύστημα που αναπτύχθηκε από την Bosch, σε συνεργασία με την Ducati και αποτελεί ένα σύστημα συνδυασμένης πέδησης με λειτουργία Cornering, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί σε διάφορα επίπεδα, από την πλήρη απενεργοποίησή του μέχρι την πιο παρεμβατική του φύση – που σύμφωνα με την Ducati θα έχει εφαρμογή σε δημόσιους δρόμους και στο βρεγμένο.

Οθόνη TFT 6,9

Όπως περιμένουμε από μια Ducati (και από κάθε Ducati), ο τομέας των ηλεκτρονικών είναι υπερπλήρης και περιλαμβάνει τις τελευταίες εξελίξει3ς στο συγκεκριμένο τομέα. Μια οθόνη TFT 6,9” αναλαμβάνει την πληροφόρηση του αναβάτη και έχει δύο διαφορετικά Interfaces, Road και Track. Στη δεύτερη λειτουργία ο αναβάτης μπορεί να κάνει χρήση μια σειράς νέων παραμέτρων, όπως το “g-Meter” το οποίο δείχνει σε πραγματικό χρόνο τις πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται στο στρίψιμο και τις κάθετες κατά την επιτάχυνση και την επιβράδυνση. Aλλο ένα σύστημα είναι το “Power & Torque”, που δείχνει το ποσοστό της δύναμης και της ροπής που δίνεται εκείνη τη στιγμή σε σχέση με το μέγιστο που μπορεί να δοθεί (πάντα σε συνάρτηση με τη σχέση που έχεις επιλέξει στο κιβώτιο) και το “Lean Angle” που σου δείχνει τις μοίρες κλίσης, καθώς και το πόσο ανοίγεις το γκάζι και πόσο πιέζεις το φρένο.  
Από τον έλεγχο της IMU 6 αξόνων περνάνε τα Traction Control, Wheelie Control, Launch Control, Slide Control, το ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα και φυσικά το  eCBS που προαναφέρθηκε.