- Ταξιδιωτικές και Cruiser μοτοσυκλέτες για λίγους
- Ο Θηριώδης τρικύλινδρος κινητήρας του Rocket III, είναι στα 2.458cc
- Ανέσεις πολυθρόνας τα Goldwing και K 1600 GT
- R18: Μοναδικού σχεδιασμού Retro μοτοσυκλέτα με μόνο 2 κυλίνδρους
HONDA: 5 μοτοσυκλέτες με όφελος ως και 1240ε!
Οι μοτοσυκλέτες για τους περισσότερους, αποτελούν είτε το καθημερινό τους όχημα μετακίνησης, που θα τους εξοικονομήσει χρήματα και χρόνο, είτε ένα μέσο ικανοποίησής του πάθους τους, ή και τα δύο. Αυτό μπορεί να ονομάζεται χωμάτινη οδήγηση, ταξίδια ή ταχύτητα και οδήγηση στην πίστα. Οι κατασκευαστές στις περισσότερες περιπτώσεις βέβαια, προσπαθούν να φέρνουν στην αγορά μοντέλα που να συνδυάζουν όσο μπορούν, την ικανότητα εκπλήρωσης του πάθους του αναβάτη, με την χρηστικότητα στην καθημερινότητα. Έτσι στην Adventure κατηγορία, έχεις μοντέλα με εξαιρετικές δυνατότητες στην εκτός δρόμου οδήγηση και χαμηλό βάρος που καταναλώνουν λίγο καύσιμο και είναι πολύ καλά για commuting (π.χ.CRF 300 Rally), ή μοντέλα ιδανικά τόσο για χώμα όσο και για μεγάλα ταξίδια (π.χ.Ténéré, Tuareg). Στην κατηγορία των supersport από την άλλη, βλέπουμε ολοένα και περισσότερες μοτοσυκλέτες με πιο φιλική εργονομία, κινητήρες με καλύτερη χρηστικότητα στην καθημερινότητα όπως δικύλινδρους σε σειρά και χαμηλότερη κατανάλωση (π.χ.GSX-8R), τις οποίες μπορείς άνετα να χρησιμοποιήσεις για commuting, πέρα από την πίστα και τις κυριακάτικες βόλτες. Υπάρχουν όμως ακόμα (ευτυχώς για εμάς) κάποια μοντέλα, που είναι "ακραία" υπό μία έννοια, προσανατολισμένα αποκλειστικά για την εκπλήρωση ενός και μοναδικού στόχου, αδιαφορώντας για την πολυχρηστικότητα. Τα 4 μοντέλα της λίστας υπάγονται σε αυτή την κατηγορία, με τα 2 να ανήκουν στην Cruiser κατηγορία και τα άλλα 2 στην Touring και κοινό τους στοιχείο να είναι οι τεράστιοι σε κυβισμό κινητήρες. Αναμφίβολα είναι μοτοσυκλέτες που απευθύνονται σε ένα πολύ περιορισμένο κοινό και όχι τόσο λόγω τιμής (που είναι αρκετά υψηλή όπως είναι λογικό), αλλά μορφής και αναγκών που εξυπηρετούν.
Μάρκα | Τιμή | Κυβικά | Κύλινδροι | Ψύξη | Ισχύς Hp | Ροπή Nm | Μεταξόνιο | Βάρος (πλήρες kg) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
TRIUMPH ROCKET 3 R STORM | 28.290 | 2458 | 3 | Υ/Ψ | 182 | 225 | 1677 | 291 |
HONDA GL 1800 B DCT | 33.500 | 1833 | 6 | Υ/Ψ | 126 | 170 | 1695 | 367 |
BMW R 18 | 25.100 | 1802 | 2 | Α-ΕΛ/Ψ | 91 | 158 | 1731 | 345 |
BMW K 1600 GT | 29.000 | 1649 | 6 | Υ-ΕΛ/Ψ | 160 | 180 | 1618 | 343 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στον τομέα του Touring (αποκλειστικά από άσφαλτο), οι δύο κορυφαίες επιλογές είναι αναμφίβολα η Goldwing 1800 και η K 1600 GT, αυτή η δυναμική όμως δεν είναι απίθανο να αλλάξει εάν η μεγαλύτερη σε κυβισμό κινέζικη μοτοσυκλέτα που έχει βγει στην παραγωγή, έρθει στην Ευρώπη. Η γνωστή πλέον σε όλους μας GWM Souo, που έχει έναν 8κύλινδρο Boxer 2.000cc και εντυπωσιακό εξοπλισμό. Επιστρέφοντας στο τώρα όμως οι ανέσεις που προσφέρουν αυτά τα δύο μοντέλα στο ταξίδι, είναι ασύγκριτες στην Ευρωπαϊκή αγορά. Η Honda εξοπλίζει το Goldwing με ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, στο οποίο υπάρχει και όπισθεν, ενώ διαθέτει 4 διαφορετικά Riding Modes Cruise Control, μία έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών και ένα μία κεντρική κονσόλα επάνω στο ρεζερβουάρ σαν αυτοκινήτου. Το BMW έχει επίσης Riding Modes, Ride by Wire και Cruise Control, μία μεγαλύτερη TFT οθόνη 10,25 ιντσών ενσωματωμένους χάρτες, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις θερμαινόμενες λαβές και σέλα και Keyless κλείδωμα. Οι δύο μοτοσυκλέτες έχουν στον στάνταρ εξοπλισμό τους πλαϊνές βαλίτσες και η εργονομία τους θα σου επιτρέψει να ταξιδεύεις για ώρες στην σέλα τους χωρίς να κουραστείς. Το BMW μάλιστα έχει ένα αρκετά μεγάλο ρεζερβουάρ 26,5 λίτρων (το μεγαλύτερο από τα 4) προσφέροντάς του μία αρκετά καλή αυτονομία. Το Rocket III μπορεί να είναι μία πιο "βολτάδικη" μοτοσυκλέτα, αλλά μπορεί κάλλιστα να σε ταξιδέψει όπως επίσης και το R18. Η Triumph έχει γνήσια αξεσουάρ στον κατάλογό της που θα σε διευκολύνουν στο ταξίδι, όπως βαλίτσες, πιο άνετη σέλα, quickshifter και σύστημα TPMS, ενώ η BMW έχει την έκδοση Transcontinental για το R18 που εκτοξεύει τις ταξιδιωτικές ικανότητες σε σχέση με την βασική έκδοση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν συγκρίνονται με τα άλλα δύο μοντέλα που έχουν αυξημένη ποιότητα κύλισης, εξαιρετική ανεμοκάλυψη και αναπαυτική εργονομία.
Οι τιμές των 4 μοτοσυκλετών ξεπερνούν τα 25.000 ευρώ και όπως είπαμε απευθύνονται σε ένα πολύ μικρό κοινό. Ικανοποιούν αποκλειστικά το πάθος ενός αναβάτη, κάτι που σημαίνει ότι θα διαθέσει τα χρήματα αυτά για έναν και μόνο σκοπό, για ταξίδια και για βόλτες, "βγάζοντας" την μοτοσυκλέτα από το γκαράζ το πολύ μία φορά την εβδομάδα. Η πιο προσιτή είναι η R18 της BMW που κοστίζει 25.100 ευρώ και έχει έναν μοναδικό Retro σχεδιασμό με επιχρωμιωμένες λεπτομέρειες. Ο χαρακτήρας και η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας είναι αυτά που θα ωθήσουν έναν μοτοσυκλετιστή να την αγοράσει, ενώ το "γουργούρισμα" του δικύλινδρου Boxer που προκαλεί ένα μικρό "τίναγμα" στην νεκρά, λόγω της στροφικής δύναμης του στροφάλου, είναι στοιχεία που την κάνουν ξεχωριστή. Ακολουθεί στα 28.290 Η θηριώδης Triumph Rocket III Storm R, στα 29.000 η BMW K 1600 GT και τέλος η Honda Goldwing ξεκινά από τα 33.500 ευρώ. Στον στάνταρ εξοπλισμό των δύο τελευταίων μάλιστα υπάρχει και ραδιόφωνο με ηχεία για να ακούς την μουσική σου και ότι άλλο θες από το κινητό σου τηλέφωνο. Εάν τα χρήματα δεν σας ένοιαζαν σε ποια θα πηγαίνατε και γιατί;