Η μοτοσικλέτα μοιράζεται δύο μονό βασικά στοιχεία με την αμιγώς ασφάλτινη “συγγενή” της, το πλαίσιο και τον κινητήρα, με όλα τα υπόλοιπα τμήματα να είναι επανασχεδιασμένα ή ριζικά αλλαγμένα, προκειμένου να ανταποκριθεί στα νέα της καθήκοντα. Χωρίς αλλαγές ο L2 υγρόψυκτος κινητήρας, που γνωρίσαμε από την εφαρμογή του στην σειρά Multistrada. Χωρητικότητα 1.198,4 κ.εκ., μεταβλητός χρονισμός (DVT), και απόδοση 160 ίππων στις 9.500 σ.α.λ. και 13,8 kg-m ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Αρκετά ισχυρό το μοτέρ και η Ducati πέραν των riding modes, που προσαρμόζουν την απόδοση του αναλόγως του πεδίου που θα κινηθεί κανείς (Εnduro, Urban, Touring, Sport), έχει φροντίσει επίσης την καταπολέμηση των συμπτωμάτων που προκύπτουν από τον ατίθασο χαρακτήρα του, με στα συστήματα DWC (Ducati Wheelie Control – δηλαδή αντι...σούζινγκ) και DTC (Ducati Traction Control – δηλαδή αντί...πάντινγκ).
Μια μοτοσικλέτα εξοπλισμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, που της προσδίδει χαρακτηριστικά χαμαιλέοντα. Προσαρμόσιμη σε κάθε τερέν και με απίστευτη παραμετροποίηση, είναι ικανή να ανταποκριθεί άριστα στις απαιτήσεις που έχουν διαμορφωθεί στην κατηγορία των Mega On-Off.