On–Off στα 1000 κ.εκ: Suzuki V-Strom 1000

    Suzuki V-Strom 1000

    Το V-Strom 1000 υπέστη ουσιαστικές αλλαγές σε ό,τι αφόρα τα ηλεκτρονικά συστήματα και την άνεση, σε αυτή την τελευταία έκδοσή του. Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι πλέον Euro 4 προδιαγραφών και αποδίδει 101 ίππους στις 8.000 σαλ. με ροπή 10,1kgm στις 4.000 σαλ. Έχει εξοπλιστεί με το σύστημα Low Rpm Assist, που βοηθάει να μην σβήσει ο κινητήρας κατά την εκκίνηση, ανεβάζοντας λίγο τις στροφές. Στον τομέα της άνεσης νέα είναι η ζελατίνα, που έχει εξελιχθεί και δοκιμαστεί σε αεροδυναμική σήραγγα, όπως και η σέλα οι χούφτες και η καρίνα. 

    Οι αλλαγές στα ηλεκτρονικά περιλαμβάνουν την τοποθέτηση μια μονάδας αδράνειας 5 αξόνων IMU, που παίρνει δεδομένα ανάλογα με την θέση και την κλίση της μοτοσυκλέτας και βελτιώνει την λειτουργία του traction και του νέου Cornering ABS, που είναι στο στάνταρ εξοπλισμό. Και οι δύο εκδόσεις, απλή και ΧΤ, διαθέτουν τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω.