Απόδοση που επιτρέπει δυνατή επιτάχυνση στην έξοδο οποιασδήποτε στροφής.

Οι εκδόσεις Six Days στα χρώματα της Γαλλίας, είναι διαθέσιμες τόσο για τα δίχρονα όσο και για τα τετράχρονα μοντέλα EXC.

Οδηγώντας Δίχρονος ήχος με τετράχρονη απόδοση

Μετά την παρουσίαση, σειρά είχε η οδήγηση που θα γινόταν στο σφιχτό πιστάκι της Πεντέλης. Περιμένοντας με ανυπομονησία να δούμε αν οι αλλαγές είναι ικανές να βελτιώσουν την λειτουργία ενός ήδη πολύ καλού και καταξιωμένου συνόλου, ξεκινήσαμε με το 250 EXC TPI. Με το πρώτο πάτημα της μίζας, ο κινητήρας τίθεται σε λειτουργία και αμέσως παρατηρείς μια γλυκιά λειτουργία με σταθερό ρελαντί ακόμα και στις χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν τις πρωινές ώρες. Η θέση οδήγησης και η γεωμετρία είναι παρόμοια με του προηγούμενου μοντέλου, αλλά η  νέα σχεδίαση των  μαρσπιέ επιτρέπει να μην ¨μπουκώνουν¨ από το χώμα. Πατάς τον μαλακό υδραυλικό συμπλέκτη, κουμπώνεις την 1η και από τα πρώτα μέτρα, κάθε ιδιοτροπία που σχετίζεται με τη δίχρονη απόδοση εξαφανίζεται. Αισθάνεσαι μια πρωτόγνωρη σταθερότητα και ασφάλεια που σε προτρέπει να ανοίξεις το γκάζι από νωρίς, ακόμα και αν έχεις πλαγιάσει λίγο παραπάνω, αφού αναρτήσεις , πλαίσιο, φρένα και κινητήρας συνεργάζονται ιδανικά. Η ελαστικότητα στις χαμηλές σ.α.λ θυμίζει όντως τετράχρονο και θα βοηθήσει ιδιαίτερα στα δύσκολα μονοπάτια, ενώ ψηλά η απόδοση είναι πιο ήπια, χωρίς όμως να υστερεί σε δύναμη παρά την εν-μέρει απουσία του κλασσικού δίχρονου ξεσπάσματος. Γενικότερα η ανάλαφρη αίσθηση του δίχρονου παραμένει και έρχεται κυρίως στα άλματα και στις αλλαγές κατεύθυνσης. Στην υπόλοιπη πίστα απολαμβάνεις μια ομαλή λειτουργία με καθαρό δούλεμα παντού, που σίγουρα θα κάνει πολλά τετράχρονα να ζηλέψουν. Στο ίδιο επίπεδο βρίσκεται και το 300 EXC, δείχνοντας ότι η KTM έκανε το επόμενο βήμα με επιτυχία, δίνοντας τη δυνατότητα τόσο στους χομπίστες όσο και στους αγωνιζόμενους, να απολαμβάνουν και στο μέλλον τη μελωδία και τα πλεονεκτήματα των δίχρονων κινητήρων, εξαλείφοντας τα μειονεκτήματα που ίσως αποθάρρυναν κάποιους από αυτούς.