Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 45.692 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/02/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook » Κινητήρας Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ Κυβισμός (κ.εκ.) 400 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 70.5 x 51.5 Συμπίεση (:1) 11.8 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 41,5 / 9.000 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3.7 / 7.500 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13,5 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 4,2 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD πιρούνι, 37χιλ Διαδρομή (χλστ.) 125 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ / 260, 4Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ / 240, 1Ε, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-17 Ελαστικό Π 150/70-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) 2.080 Πλάτος (χλστ.) 820 Μεταξόνιο (χλστ.) 1.425 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 780 Βάρος (κιλά) 186 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν / Ο Τraction Control / Ρυθμ. Ο Στροφόμετρο Ν Immobilizer Ο Yπολογιστής ταξιδιού Ο Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας Ν Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ Ο Χειρολαβές / Σχάρα Ο / Ο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο / Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1QJMOTOR SRK 400 - TestΣελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4ΚινητήραςΣελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα Σελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7Η άποψή μαςΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά