Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Κινητήρας  
    Τύπος  4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
    Κυβισμός (κ.εκ.)  400
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 70.5 x 51.5
    Συμπίεση (:1) 11.8
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  41,5 / 9.000
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  3.7 / 7.500
    Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  13,5
    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 4,2
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο χωροδικτύωμα
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  USD πιρούνι, 37χιλ
    Διαδρομή (χλστ.)  125
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.)  Δ.Α
    Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ / 260, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ / 240, 1Ε, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 110/70-17
    Ελαστικό Π 150/70-17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) 2.080
    Πλάτος (χλστ.) 820
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1.425
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 780
    Βάρος (κιλά)  186
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. Ν / Ο
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ο
    Στροφόμετρο Ν
    Immobilizer  Ο
    Yπολογιστής ταξιδιού  Ο
    Μερικός χιλιομετρητής  Ν
    Ένδειξη βενζίνης  Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ο
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο
    Πλάγιο σταντ  Ν
    Κεντρικό σταντ  Ο
    Χειρολαβές / Σχάρα  Ο / Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ο / Ν

    Σελίδα 1QJMOTOR SRK 400 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά