Ο κινητήρας είναι το στοιχείο που κλέβει την παράσταση και κάνει το SRK 400 να ξεχωρίζει καθώς δεν έχουμε ένα μονοκύλινδρο, αλλά ένα εν σειρά δικύλινδρο σύνολο 400 κυβικών εκατοστών με 2 εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, που αποδίδει 41,5 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 3,7 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Τα νούμερα αυτά το καθιστούν ιδανικό για κατόχους Α2 διπλώματος που θέλουν να κάνουν το επόμενο βήμα και να ανέβουν κατηγορία μπαίνοντας για τα καλά στον χώρο των 2 τροχών. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε κατανάλωση 4,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νούμερο απόλυτα φυσιολογικό για κινητήρα αυτού του κυβισμού, με τις διαδρομές να γίνονται όχι μόνο εντός πόλης, αλλά και εκτός σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο. Στην πράξη, με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ των 13,5 λίτρων μπορείς να διανύσεις κοντά στα 300 χιλιόμετρα χωρίς στάση για ανεφοδιασμό. Ο κινητήρας συνεργάζεται με κιβώτιο 6 ταχυτήτων που έχει σχετικά κοντή κλιμάκωση για ακόμα καλύτερες επιταχύνσεις.