Suzuki: Επιβεβαιώνει ότι δεν σταματά την παραγωγή θερμικών κινητήρων
- Τουλάχιστον για άλλη μια δεκαετία στους θερμικούς κινητήρες η Suzuki.
- Θα παράξει και ηλεκτρικά Scooter, για μικρομετακινήσεις.
- Στις μεγάλες μοτοσυκλέτες επενδύει σε υδρογόνο και βιοκαύσιμα.
SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX
Τουλάχιστον για άλλη μια δεκαετία στους θερμικούς κινητήρες η Suzuki
Η Suzuki επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης με συναδέλφους του MCN στην Ιαπωνία ότι συνεχίζει να πιστεύει στους κινητήρες εσωτειρκής καύσης, παρά τους ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές. Η Ιαπωνική εταιρεία δήλωσε ότι θα συνεχίσει με αυτή τη στάση τουλάχιστον για την επόμενη δεκαετία και - ενώ θα πειραματιστεί με την ηλεκτροκίνηση - δεν τη θεωρεί μονόδρομο.
Θα παράξει και ηλεκτρικά Scooter, για μικρομετακινήσεις
Συγκεκριμένα, ο διευθυντής του τμήματος σχεδιασμού, Sinichi Sahara, ανέφερε ότι μέχρι τις 31 Μαρτίου του 2025 η Suzuki θα παρουσιάσει "τέσσερα μικρά ηλεκτρικά Scooter, με σκοπό να καλύψει ανάγες μικρομετακίνησης, όπως η μετακίνηση από και προς τη δουλειά, ή τα ψώνια στη γειτονιά".
Όσον αφορά όμως τις μεγάλες μοτοσυκλέτες, η Suzuki θέλει να ακολουθήσει μια άλλη πορεία προς την μείωση των ρύπων και τον τελικό στόχο των μηδενικών εκπομπών.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει: "Ο στόχος δεν πρέπει να είναι η πλήρης παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά η επίτευξη των μηδενικών εκπομπών άνθρακα".
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Στις μεγάλες μοτοσυκλέτες επενδύει σε υδρογόνο και βιοκαύσιμα
Πώς θα το καταφέρει όμως αυτό η Suzuki; Μέχρι τώρα οι Ιάπωνες δείχνουν να έχουν πιστέψει στο υδρογόνο και ήδη έχουν παρουσιαστεί τα πρώτα πειραματικά μοντέλα , όπως ένα υδρογονοκινούμενο Burgman. Το πλεονέκτημα που μπορεί να έχει αυτή η λύση είναι ότι οι μετατροπές που χρειάζεται να γίνουν - τόσο στις μοτοσυκλέτες όσο και στις υποδομές υποστήριξης (π.χ. βενζινάδικα) είναι πολύ μικρότερες, κάτι που σημαίνει ότι μια παγκόσμιας κλίμακας προσαρμογή θα ήταν δυνατή.
Πέρα από το υδρογόνο, η Suzuki εξετάζει και άλλες εναλλακτικές, όπως είναι τα βιοκαύσιμα και πολλούς άλλους τρόπους μείωσης των ρύπων. Πρόσφατα μάλιστα, το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας αγωνίστηκε στον 8ωρο αγώνα αντοχής της Suzuka, με ένα GSX-R 1000R το οποίο είχε βιολογικό λάδι κινητήρα από τη Motul, ελαστικά της Bridgestone φταιγμένα κυρίως από ανακυκλωμένα υλικά, εξάτμιση της Yoshimura με καταλύτη και καύσιμα τα οποία αποτελούνταν κατά το 40% από βιοκαύσιμα.
Στόχος είναι πολλές από αυτές τις τεχνολογίες, αφού δοκιμαστούν και τελειοποιηθούν σε δοκιμές και αγώνες να περάσουν και στις μοτοσυκλέτες παραγωγής, με τους μηχανικούς να προσπαθούν να βρουν τρόπους ώστε να πετύχουν τη μέγιστη μείωση της εκπομπής των ρύπων χωρίς ταυτόχρονα να μειωθεί ακραία η απόδοση ή να αυξηθεί ακραία το κόστος.