Suzuki DR-Z S & SM: Supermoto και Enduro στα 150 κιλά με 38 άλογα και Euro5+

Suzuki DR-Z S & SM: Supermoto και Enduro στα 150 κιλά με 38 άλογα και Euro5+
14 Φωτογραφίες »

- Με Ride by Wire ο μονοκύλινδρος κινητήρας 398cc αποδίδει 38 άλογα
- Ελαφρύ σύνολο στα 150 κιλά περίπου με μεγάλες αναρτήσεις KYB
- Σουίτα SIRS με απενεργοποιούμενο ABS & TCS και LCD οθόνη

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Με Ride by Wire ο μονοκύλινδρος κινητήρας 398cc αποδίδει 38 άλογα

Μαζί με την αναγέννηση της κατηγορίας των Supermoto, αναγεννιέται και ένα θρυλικό μοντέλο που έχει αγαπηθεί από πολλούς και είχε σταματήσει να κυκλοφορεί στην Ευρώπη λόγω των περιορισμών στις εκπομπές ρύπων. Ο λόγος γίνεται για τα Suzuki DR-Z 4S και 4SM, που θα ξαναβγούν ανανεωμένα στους δρόμους της Ευρώπης σε μία Enduro και μία Supermotard έκδοση για το 2025. Ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας 398cc με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους με τον οποίο εξοπλίζονται, έχει δεχθεί μετατροπές ώστε να πληροί πλέον τις Euro5+ προδιαγραφές. Ηλεκτρονικός ψεκασμός και διαχείριση του καυσίμου, ηλεκτρόγκαζο Ride by Wire, καταλύτες (Ναι, περισσότεροι από έναν), δύο μπουζί για αποδοτική ανάφλεξη και αρκετοί αισθητήρες έχουν συντελέσει στην συμμόρφωση του κινητήρα με τα νέα πρότυπα. Ταυτόχρονα, η Suzuki τοποθετεί στην εισαγωγή βαλβίδες τιτανίου και "κούφιες" βαλβίδες με νάτριο στο εσωτερικό στην εξαγωγή που προσφέρει θερμικά πλεονεκτήματα. Η διάμετρος και διαδρομή του εμβόλου παραμένουν απαράλλακτες στα 90×62,6χλστ αντίστοιχα ενώ η σχέση  συμπίεσης του νέου πιστονιού είναι 11,1:1.
 

Ελαφρύ σύνολο στα 150 κιλά περίπου με μεγάλες αναρτήσεις KYB

Το ελαφρύ πλαίσιο των Suzuki DR-Z 4S & 4SM είναι ατσάλινο σωληνωτό με αφαιρούμενο αλουμινένιο υποπλαίσιο και τα δύο με αναβαθμίσεις σε σημεία σε σχέση με του προηγούμενου DR-Z. Το ψαλίδι είναι από χυτό αλουμίνιο, ενώ ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και monoshock αμορτισέρ είναι της KYB  και ρυθμιζόμενα. Είτε επιλέξεις το Enduro είτε το Supermoto οι διαδρομές τους είναι στα 200χλστ. Στα 151 κιλά είναι το βάρος της Enduro και στα 154 κιλά της Supermoto και οι δύο με τα ρεζερβουάρ των 8,7 λίτρων γεμάτα. Η βασική διαφορά των εκδόσεων είναι στους ακτινωτούς τροχούς με τις αλουμινένιες ζάντες. Το 4S εξοπλίζεται με 21 και 18 ιντσών τροχούς εμπρός και πίσω και enduro ελαστικά με τακούνι σε διαστάσεις 80/100 και 120/80 αντίστοιχα, ενώ το 4SM έχει 1 άρες ζάντες με ασφάλτινα ελαστικά 120/70 εμπρός και 140/70 πίσω. Συνεπώς, έχουν και διαφορετικό μεταξόνιο και ύψος σέλας στα 1.495 χλστ για το S και 1.465 χλστ για το SM και 920 χλστ και 890 χλστ αντίστοιχα.
 

Σουίτα SIRS με απενεργοποιούμενο ABS & TCS και LCD οθόνη

Στο σύστημα πέδησης συναντάμε έναν δίσκο ανά τροχό, που είναι αρκετοί για ένα τόσο ελαφρύ σύνολο, με δικάναλη μονάδα ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό στο Supermoto, ενώ και στους δύο στο Enduro. Ένα ακόμα σύστημα ασφαλείας, το οποίο μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί, είναι το Traction Control, ενώ μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα από διάφορα Riding Modes. Η Suzuki τοποθετεί στα μοντέλα το Intelligent Ride System (SIRS), μία σουίτα ηλεκτρονικών που περιλαμβάνει τα: SDMS, STCS, το ABS  που προαναφέραμε και το Easy Start System που εκκινεί τον κινητήρα με ένα στιγμιαίο πάτημα του μπουτόν της μίζας. Μπροστά από το μονοκόμματο, σωληνωτό τιμόνι αλουμινίου υπάρχει μία LCD οθόνη και μία μάσκα με ενσωματωμένους LED προβολείς. Θα καταφέρει να αναπαραγάγει το ένδοξο παρελθόν του;