Το 8βάλβιδο μοτέρ που κινεί το νέο SV βρίσκεται κοντά μας τα τελευταία 16 χρόνια και είναι ο συνδετικός κρίκος της μοτοσικλέτας με το πρώτο SV650. Είναι ένας κινητήρας που πρέπει να σχεδιάστηκε με τη ματιά των μηχανικών της ιαπωνικής εταιρίας στο μέλλον.
Πώς αλλιώς εξηγείται το γεγονός ότι σε αυτή την τελευταία του αναβάθμιση του, όχι μόνο καταφέρνει να περνά τις προδιαγραφές Euro 4 αλλά είναι και ισχυρότερος από εκείνον του Gladius;
Για να το πετύχουν αυτό οι Ιάπωνες ανασχεδίασαν περισσότερα από 60 εξαρτήματα του αειθαλούς μοτέρ με τα δύο μπουζί σε κάθε κύλινδρο. Οι σημαντικότερες αλλαγές αφορούν το νέο ψυγείο με το μεγαλύτερο βεντιλατέρ και τα ολοκαίνουρια πιστόνια που φέρουν και ειδική επίστρωση στις φούστες, με στόχο την βελτίωση της απόδοσης συνολικά αλλά και τη μείωση των τριβών.
Τα σώματα ψεκασμού έχουν διάμετρο 39 χλστ., τα μπεκ είναι 10 οπών για καλύτερη διασπορά του καύσιμου μίγματος στον θάλαμο, ενώ νέο είναι και το φίλτρο αέρα. Αλλαγές έχουμε και στην εξαγωγή με μια ολοκαίνουρια εξάτμιση, πιο ελαφριά από την προηγούμενη. Οι αλλαγές κλείνουν με το “Low RPM Assist”, το βοηθητικό ηλεκτρονικό σύστημα που ανεβάζει ελαφρώς τις στροφές του κινητήρα καθώς τραβάτε και απελευθερώνετε τη μανέτα του συμπλέκτη.
Αυτό κάνει απείρως ευκολότερες τις εκκινήσεις, αλλά και τη διατήρηση ιδιαίτερα χαμηλής ταχύτητας κίνησης και εξυπηρετεί έμπειρους και μη αναβάτες. Να πούμε τέλος ότι η ισχύς παρουσιάζεται αυξημένη κατά τέσσερις ίππους, μόλις 100 στροφές ψηλότερα, ενώ η ροπή έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα αλλά κορυφώνεται πλέον 1.700 σ.α.λ. ψηλότερα σε σχέση με πριν (8.100 έναντι 6.400).
Μετά από 9 μήνες ψάξιμο ή sv650 αποδείχτηκε ή καλύτερη και ομορφότερη μηχανή .....και την ΑΓΟΡΑΣΑ....σίγουρος ότι ή επιλογή αυτή αξίζει ταλληρα !!!