Καλαίσθητο, προσεγμένο και προσιτό, το νέο SV650 έρχεται να κερδίσει το κοινό της κατηγορίας του υιοθετώντας λύσεις που το κάνουν ακόμη πιο φιλικό και την ίδια στιγμή ενισχύουν ακόμη περισσότερο τα δυνατά του σημεία.
+:Ποιότητα, απόδοση κινητήρα, ευχάριστος χαρακτήρας -: Ανεση σέλας για τους μεγαλόσωμους
Το πρώτο SV650 παρουσιάστηκε το μακρινό 1999 και ήταν μια ιδιαίτερα σημαντική μοτοσικλέτα για την Suzuki και την ευρωπαϊκή αγορά. Ένα μεσαίου κυβισμού γυμνό (και σε έκδοση με μπικίνι φέρινγκ) με όμορφο design, αλουμινένιο πλαίσιο χωροδικτύωμα και προικισμένο έτσι ώστε να μπορεί να κάνει σχεδόν τα πάντα και μάλιστα καλά, έτσι όπως ήταν, χωρίς καμία μετατροπή· καθημερινή μετακίνηση, ταξιδάκια από τον επαρχιακό και μάλιστα με σβέλτο και ευχάριστο ρυθμό, έως και track days.
Είπαμε στην αρχή ότι το πρώτο SV650 ήταν σημαντικό για την Suzuki καθώς με αυτό το μοντέλο η ιαπωνική εταιρία έπιασε τον σφυγμό της Γηραιάς Ηπείρου. Το αποτέλεσμα ήταν να βρεθεί η μοτοσικλέτα της ανάμεσα στα ευρωπαϊκά best sellers, όπως και άλλες μοτοσικλέτες της Suzuki εκείνη την εποχή –μιλάμε φυσικά για το Bandit.
Το SV, χάρη και στην προσιτή του τιμή, έκανε χιλιάδες Ευρωπαίους να το ερωτευτούν με πρώτους και καλύτερους τους Βρετανούς που πίνουν ακόμη και σήμερα νερό στην όνομά του. Η πρώτη μεγάλη ανανέωση για την ιαπωνική μοτοσικλέτα έγινε το 2003 με αλλαγές τόσο στην σαφώς πιο γωνιώδη αισθητική, όσο και στο πλαίσιο και το ψαλίδι, τα οποία “τετραγωνίστηκαν”.
Μικρές αλλαγές πραγματοποιήθηκαν τα επόμενα χρόνια (νέο υποπλαίσιο το 2004, διπλά μπουζί στον κύλινδρο το 2007), ενώ το 2009 έγινε η παρουσίαση του ολοκαίνουριου –πλην του κινητήρα- Gladius. Η εν λόγω μοτοσικλέτα έφερε ολοκαίνουριο ατσάλινο πλαίσιο, ενώ εντελώς διαφορετική ήταν και η αισθητική προσέγγιση: οι καμπύλες στα πλαστικά και στο φανάρι της μοτοσικλέτας έδιναν δυναμικά το “παρών”, το design “φορτώθηκε” με λεπτομέρειες και η γνώμη του κοινού διχάστηκε.
Έξι χρόνια μετά η Suzuki αποφάσισε να αλλάξει ρότα και να κάνει μια επιστροφή στις ρίζες. Το 2015 παρουσίασε το νέο SV650 με αισθητική κοντά στο αρχικό concept και πολλές αλλαγές που κάνουν τη μοτοσικλέτα πιο σύγχρονη και ακόμη πιο φιλική στους νέους αναβάτες. Είναι όμως αυτά αρκετά για να δελεάσουν τον αναβάτη σήμερα και να τον οδηγήσουν στη σέλα της ιαπωνικής μοτοσικλέτας;
Μετά από 9 μήνες ψάξιμο ή sv650 αποδείχτηκε ή καλύτερη και ομορφότερη μηχανή .....και την ΑΓΟΡΑΣΑ....σίγουρος ότι ή επιλογή αυτή αξίζει ταλληρα !!!