Suzuki V-Strom 800 - Test
Suzuki V-Strom 800 - Test
Suzuki V-Strom 800 - Test
Suzuki V-Strom 800 - Test
Suzuki V-Strom 800 - Test
Suzuki V-Strom 800 - Test
  • Suzuki V-Strom 800 - Test
  • Suzuki V-Strom 800 - Test
  • Suzuki V-Strom 800 - Test
  • Suzuki V-Strom 800 - Test
  • Suzuki V-Strom 800 - Test
  • Suzuki V-Strom 800 - Test

Suzuki V-Strom 800 - Test

Τροχοί αλουμινίου 19 και 17 ιντσών
Ασφάλτινος προσανατολισμός
Πιο τουριστική θέση οδήγησης και γεωμετρία σε σχέση με το DE
Riding modes, traction control, Easy Start System, Low RPM Assist και ABS

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Τιμή: 10.995 ευρώ

+: Κινητήρας, οδική συμπεριφορά, πρακτικότητα, προσαρμοστικότητα, εργονομία
-: Έλλειψη συνδεσιμότητας, ρύθμιση ζελατίνας με εργαλεία

Μετά την πρόσφατη αναβάθμιση του best seller στα μεσαία adventure και την έλευση του πιο χωμάτινου DE, ήταν σχεδόν βέβαιο ότι η Suzuki θα κάνει ρελάνς με μια πιο τουριστική εκδοχή του μοντέλου. Το ίδιο ποιοτική, αλλά συνάμα πιο πολυχρηστική και πιο προσιτή οικονομικά. Εξάλλου τα 20 και πλέον χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στα μεσαία adventure, δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης για το πόσο δημοφιλές έγινε το V-Strom μέσα από τον Vesratile χαρακτήρα του και την ικανότητα του να επιβιώνει σε κάθε πεδίο μάχης. Το νέο V-Strom χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα και τον ίδιο κινητήρα με την έκδοση DE, όμως αποτελεί μια πολύπλευρη προσωπικότητα που σχεδιάστηκε για αναβάτες που θα περάσουν το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους στην άσφαλτο.

Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά