Κατασκοπευτικές φωτογραφίες για το επερχόμενο Suzuki Burgman 125

Κατασκοπευτικές φωτογραφίες για το επερχόμενο Suzuki Burgman 125
3 Φωτογραφίες »

Μείωση όγκου, πιο σπορ αισθητική και εξάτμιση από Access
Αερόψυκτος κινητήρας 124 κ.εκ. που αποδίδει 8.5 ίππους
22 λίτρα αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα
Παρεμβάσεις στην εμφάνιση του προβολέα, TFT οθόνη

SUZUKI: Προσφορά -500ε σε όλα τα Scooter 125cc!

Μείωση όγκου, πιο σπορ αισθητική και εξάτμιση από Access

Φουτουριστική σχεδίαση με μοντέρνες γραμμές, πιο κομψές επιφάνειες θα συνοδεύουν το επερχόμενο μοντέλο για το έτος 2026 με στόχο της Ιαπωνικής εταιρείας να μείωσει και τον όγκο του scooter. Σύμφωνα και με τις φωτογραφίες, διακρίνουμε και στο πίσω μέρος μια αναμόρφωση με πιο σπορ αισθητική και με LED φωτισμό. Η εξάτμιση έχει δανειστεί το look του Access 125 και οι τροχοί φαίνεται να είναι 12 ιντσών. Οι ζάντες παραμένουν αλουμινίου όπως στο παρόν μοντέλo. Εξίσου και στο σύστημα πέδησης υπογεγραμμένο από την Nissin δεν υπάρχει κάτι νέο.

Αερόψυκτος κινητήρας 124 κ.εκ. που αποδίδει 8.5 ίππους

Το Suzuki Burgman 125 είναι αυτήν τη στιγμή εξοπλισμένο με έναν διβάλβιδο αερόψυκτο κινητήρα που αποδίδει 8.5 ίππους και 10Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Διαθέτει σύστημα Start/stop ο οποίος εξασφαλίζει αθόρυβη εκκίνηση του κινητήρα και επίσης είναι εμπλουτισμένο με σύστημα που επιτρέπει στο κινητήρα να σβήνει και να επανεκκινεί κατά τις στάσεις, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου. Ο κινητήρας του Burgman 2026 φαίνεται να υπόσχεται κατανάλωση ως και 1,9L/100km σύμφωνα με την Suzuki κάτι το οποίο εάν ισχύει θα είναι ιδανικό για αυτούς που θέλουν καλή αυτονομία και να γράφουν πολλά χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον, ενώ θα πρέπει ταυτόχρονα να καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro5+.

22 λίτρα αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα

Δυνατότητα αποθήκευσης έως και full face κράνους μας προσφέρει το scooter Burgman κάτω από τη σέλα. Ο συνεπιβάτης θα κάτσει άνετα, εφόσον η σέλα είναι πλατιά και αρκετά αφρώδη και παράλληλα του δίνει την δυνατότητα να γραπωθεί από τις χειρολαβές που είναι ενσωματωμένες στη σχάρα για στήριξη. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως είναι ένα από τα λίγα scooter που έρχονται μαζί  με μανιβέλα έτσι να μην απασχολεί τον αναβάτη αν έχει ή δεν έχει μπαταρία.
 

Παρεμβάσεις στην εμφάνιση του προβολέα, TFT οθόνη

Επανασχεδιασμένο προβολέα αναμένουμε να δούμε αν και δεν είναι πολύ ξεκάθαρο από τις φωτογραφίες, καθώς επίσης και τροποποιήσεις στην υπάρχουσα LCD οθόνη η οποία ήδη παρέχει στον αναβάτη συνδεσιμότητα Bluetooth. Συνοψίζοντας οι αλλαγές είναι καλοδεχούμενες καθώς η κατηγορία των 125cc scooter είναι δημοφιλής στο κοινό. Μια κατηγορία που εκπληρώνει αξιοπρεπώς τις ανάγκες του σύγχρονου αναβάτη που θέλει αυτονομία και άμεση μετακίνηση σε αστικό περιβάλλον.