Suzuki V-Strom 800 DE: Ταξιδεύει σε άσφαλτο & χώμα με κορυφαία ροπή & φρένα

Suzuki V-Strom 800 DE: Ταξιδεύει σε άσφαλτο & χώμα με κορυφαία ροπή & φρένα
11 Φωτογραφίες »

- Ο δεύτερος πιο ροπάτος κινητήρας της κατηγορίας με 776 κ.εκ. και 78 Nm
- Φρένα-άγκυρες που ακινητοποιούν το σύνολο από τα 100χλμ/ώρα στα 40 μέτρα
- Ρεζερβουάρ «ταξιδιωτικής» χωρητικότητας 20 λίτρων, στο Top 3 της κατηγορίας
- Γυρνάει τον κόσμο με τροχό 21 ιντσών και τιμή 12.495 ευρώ

SUZUKI: Προσφορά -500ε σε όλα τα Scooter 125cc!

Ο δεύτερος πιο ροπάτος κινητήρας της κατηγορίας με 776 κ.εκ. και 78 Nm

Το V-Strom 800DE της Suzuki είναι μία από τις κορυφαίες επιλογές στα μεσαία Adventure με 21 ιντσών τροχό εμπρός, προσφέροντας έναν εξαιρετικό συνδυασμό χαρακτηριστικών επιδόσεων και τιμής. Εφοδιάζεται με έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 776cc με διαστήματα ανάφλεξης 270°, του οποίου η λειτουργία έχει παρόμοια στοιχεία με αυτή των δικύλινδρων σε V διάταξη. Έχει αποδείξει πλέον την αξιοπιστία και την ελαστικότητά του, αφού τον συναντάμε σε 2 διαφορετικές πλατφόρμες και 4 συνολικά μοντέλα, τα street GSX-8S & GSX-8R (Naked, Supersport) και τα Adventure V-Strom 800 & V-Strom 800DE που σημειώνουν και τις περισσότερες πωλήσεις λόγω του πολυχρηστικού τους χαρακτήρα. Αποδίδει 84 "γεμάτα" άλογα στις 8.500σαλ ενώ η ροπή του είναι εξαιρετική σε συνάρτηση με τον κυβισμό στα 78Nm στις 6.800. Το μεγαλύτερο μέρος της αποδίδεται από αρκετά χαμηλά στις στροφές, ενώ χάρη στον διπλό αντικραδασμικό άξονα, η λειτουργία του είναι απολύτως ομαλή και "γλυκιά" σε όλο το φάσμα των στροφών.
 

Φρένα-άγκυρες που ακινητοποιούν το σύνολο από τα 100χλμ/ώρα στα 40 μέτρα

Το 800DE είναι η έκδοση με τον πιο χωμάτινο προσανατολισμό και αποκτά περιφερειακά που θα κάνουν πιο εύκολο το έργο του αναβάτη στην εκτός δρόμου οδήγηση. Στο σύστημα πέδησης όμως τα εξαρτήματα είναι τα ίδια και του προσφέρουν μία εξαιρετική επίδοση στο φρενάρισμα, που το κατατάσσει στο βάθρο ολόκληρης της κατηγορίας μέχρι και ανάμεσα σε μοτοσυκλέτες 1.000cc. Στις μετρήσεις μας λοιπόν κατάφερε να "κοκκαλώσει" από τα 100χλμ/ω σε μόλις 40 μέτρα. Για να το πετύχει αυτό χρησιμοποιεί τους δύο δίσκους 310χλστ εμπρός με δαγκάνες 2 εμβόλων της Nissin και έναν δίσκο 260χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου. Συνυπεύθυνο στην επίδοση αυτή είναι φυσικά και το δικάναλο ABS που είναι άριστα ρυθμισμένο ώστε να παρέχει την βέλτιστη δυνατή πέδηση. Εκτός όμως από γρήγορη επιβράδυνση πετυχαίνει και μία εξαιρετική επιτάχυνση με την ολοκλήρωση του 0-100χλμ/ω να απαιτούνται μόλις 4,1 δευτερόλεπτα. Το αμφίδρομο quickshifter που υπάρχει στον στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας, κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων πιο γρήγορες και εύκολες, ενώ συνδράμει τα μέγιστα και στην χωμάτινη οδήγηση, ώστε να αφοσιωθείς στις γραμμές που επιλέγεις χωρίς να σκέφτεσαι τον συμπλέκτη παρά μόνο όταν σταματάς και ξεκινάς.
 

Ρεζερβουάρ «ταξιδιωτικής» χωρητικότητας 20 λίτρων, στο Top 3 της κατηγορίας

Σαν ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα, ένα από τα πολύ σημαντικά χαρακτηριστικά του V-Strom 800DE είναι και η αυτονομία που προσφέρει, καθώς ιδιαίτερα αυτή η έκδοση που θα φτάσει πιο εύκολα σε απομακρυσμένους προορισμούς από χωματόδρομους πρέπει να σου δίνει την ευχέρεια να ταξιδέψεις πιο μακριά. Με το 20λιτρο ρεζερβουάρ λοιπόν και μέση κατανάλωση στα 5,7λ/100χλμ, μπορεί να διανύσει τουλάχιστον 350 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Η ανεμοκάλυψη που προσφέρει είναι αρκετά καλή, αλλά βελτιώνεται σημαντικά με γνήσια αξεσουάρ από την λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού, ενώ σε αυτή θα βρεις ότι μπορεί να χρειαστείς για να διαμορφώσεις την ιδανική για εσένα μοτοσυκλέτα. Κάγκελα, προβολάκια ομίχλης, ψηλές και πιο χαμηλές σέλες με άνετο Gel υλικό βάσεις και βαλίτσες έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για την μοτοσυκλέτα, κάνοντας το ταξίδι σου πιο άνετο.
 

Γυρνάει τον κόσμο με τροχό 21 ιντσών και τιμή 12.495 ευρώ

Γυρνώντας λοιπόν στον τομέα της εκτός δρόμου οδήγησης, που απασχολεί μία πολύ μεγάλη μερίδα των υποψήφιων αγοραστών (καθώς σε εκείνους που επιθυμούν να οδηγούν περισσότερο στην άσφαλτο ταιριάζει περισσότερο η βασική έκδοση του V-Strom 800), υπάρχουν αναβαθμισμένες αναρτήσεις. Εμπρός τοποθετείται ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Showa με διαδρομή 220χλστ, ενώ πίσω υπάρχει ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο λαδιού, που συνδέει πλαίσιο και ψαλίδι με μοχλικό και προσφέρει στον τροχό 220χλστ διαδρομής. Οι τροχοί είναι φυσικά ακτινωτοί καθώς προτιμούνται στις χωμάτινες μοτοσυκλέτες για την ανθεκτικότητα που προσφέρουν και την δυνατότητα να συνεχίσεις εάν κάποιες από αυτές σπάσουν και οι τροχοί έχουν διάμετρο 21 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 90/90-21 και 150/70-17 και στον πλούσια ηλεκτρονική σουίτα της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνεται Traction Control το οποίο ρυθμίζεται σε επίπεδα ή απενεργοποιείται πλήρως. Το ABS μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό, ώστε να φρενάρεις πιο αποτελεσματικά στο χώμα και το μεγάλο, μονοκόμματο σωληνωτό τιμόνι σου δίνει έναν εξαιρετικό μοχλό χειρισμού και κόβει πολύ, διευκολύνοντας τις μανούβρες τόσο στην κίνηση όσο και σε δύσβατα χωμάτινα μονοπάτια. Το V-Strom 800DE της Suzuki κοστίζει 12.495 ευρώ και αποτελεί μία αδιαμφισβήτητα "ασφαλή" επιλογή στην κατηγορία των μεσαίων adventure, όσο ν αφορά την αξιοπιστία που προσφέρει, αλλά και την οδηγική απόλαυση για τον αναβάτη.
 

BMW
MOTOTREND