Έχουν μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και σε πάνε παντού
CFMOTO 450MT πιο ισχυρό της 5άδας με απόδοση 43,4 αλόγων
Το CRF 300 Rally το πιο ελαφρύ και το Kove το πιο σκληροτράχηλο off-road
Με προσιτές τιμές κάτω από 8.000 ευρώ και τα πέντε
HONDA: 5 μοτοσυκλέτες με όφελος ως και 1240ε!
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
Η Ελλάδα είναι μία χώρα γεμάτη φυσικές ομορφιές και ορεινά τοπία, που καλύπτουν σχεδόν τα 2/3 της συνολικής έκτασής της. Με την δημοτικότητα του Adventure Lifestyle να εκτοξεύεται τα τελευταία χρόνια, κάτι που εν μέρει οφείλεται και στα social media, η κατηγορία αυτή είναι μία από τις πλέον ιδανικές για τους έλληνες αναβάτες που δεν ψάχνουν απλώς ένα μέσο μετακίνησης, αλλά θέλουν ένα δίκυκλο-ταξιδιωτικό σύντροφο που να μπορεί με ευκολία να τους πάει σε "αδιάβατα" χωμάτινα μονοπάτια. Η Α2 κατηγορία είναι επίσης μία από τις πιο προσιτές, αφού οι τιμές των μοτοσυκλετών είναι χαμηλότερες από εκείνες της Α κατηγορίας, ενώ παράλληλα καταναλώνουν και λιγότερο καύσιμο κάνοντας τες ιδανικές και για καθημερινό commuting. Τα 5 μοντέλα που εξετάζουμε είναι το CFMOTO 450ΜΤ, το Honda CRF 300 Rally, το Voge 300 Rally, το Kove 450 Rally και το Royal Enfield Himalayan 450 και διαθέτουν όλα διαδρομές αναρτήσεων από 200 χιλιοστά και πάνω, συνδυάζοντας ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και monoshock αμορτισέρ πίσω.
Μάρκα | Τιμή | Αρ. Κυλίνδρων | Ισχύς Hp / Στροφές | Ροπή Nm / Στροφές | Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ | Βάρος (πλήρες υγρών) |
---|---|---|---|---|---|---|
CFMOTO 450 MT | 2 | 43,4 | 44 | 17.5 | 190 | |
KOVE 450 RALLY | 1 | 42 | 35 | 14 | 170 | |
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 450 | 1 | 40 | 40 | 17 | 198 | |
VOGE 300 RALLY | 1 | 29 | 25 | 11 | 160 | |
HONDA CRF 300 RALLY | 1 | 27 | 26.6 | 12.8 | 153 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μία adventure μοτοσυκλέτα που θα οδηγηθεί σε χωμάτινους δρόμους, είναι αναπόφευκτο να βρεθεί ξαπλωμένη στο έδαφος, καθώς οι πτώσεις όπως όλοι γνωρίζουμε είναι πολύ πιο συχνές αλλά και πιο ανώδυνες συνήθως από αντίστοιχες στην άσφαλτο, ενώ δεν νοείται off-road οδήγηση χωρίς τον απαραίτητο προστατευτικό εξοπλισμό όπως θώρακα ή μπουφάν μηχανής, επιγονατίδες, μπότες γάντια και φυσικά κράνος. Το χαμηλό βάρος λοιπόν δεν θα σε βοηθήσει μόνο να σηκώσεις πιο εύκολα την μοτοσυκλέτα σου από το έδαφος, αλλά θα διευκολύνει και τον χειρισμό της, αφού στις αλλαγές κατεύθυνσης υπάρχει λιγότερη μάζα της οποίας την αδράνεια "πολεμάς" όταν αλλάζεις πορεία. Η πιο ελαφριά μεταξύ των 5 είναι η Honda CRF 300 Rally, με το βάρος της γεμάτη να ανέρχεται στα 153 κιλά μόλις. Το Kove 450 Rally, τιμά το όνομά του αφού διαθέτει σε συνδυασμό με το κύριο 14άρι ρεζερβουάρ και ένα επιπλέον ρεζερβουάρ στην ουρά με χωρητικότητα 16 λίτρων, εκτοξεύοντας την συνολική χωρητικότητα στα 30 λίτρα και την αυτονομία να είναι ασύγκριτη στην κατηγορία του. Στα 145 κιλά κενή θα ισοφάριζε στο βάρος το Voge 300 Rally με το 11λιτρο ρεζερβουάρ που ζυγίζει 160 κιλά περίπου γεμάτο, εάν υπολογίζαμε μόνο τα 14 λίτρα, αλλά εφόσον η συνολική χωρητικότητα φτάνει τα 30 λίτρα, το βάρος του γεμάτο ανέρχεται στα 170 κιλά περίπου και του προσδίδει την τρίτη θέση. Το Kove όμως έχει τις μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων στα 289 χλστ (στην έκδοση με την ψηλότερη απόσταση από το έδαφος), τα πιο επικεντρωμένα στην εκτός δρόμου οδήγηση ελαστικά και εξοπλισμό γενικότερα, παρμένο από τις μοτοσυκλέτες αγώνων Rally. Τα CFMOTO και Royal Enfield έρχονται στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα με βάρος 190 κιλών περίπου το πρώτο και 196 κιλών το δεύτερο, γεμάτα φυσικά και έτοιμα για περιπέτεια.
Σε αντίθεση με adventure μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού που επικεντρώνονται στις επιδόσεις και επακολούθως αποκτούν πολύ υψηλές τιμές, αυτά τα 5 μοντέλα συνδυάζουν ακόρεστες δυνατότητες εκτός δρόμου οδήγησης, με οικονομία όχι μόνο στην αγορά αλλά και στο κόστος χρήσης, αφού καίνε λιγότερο καύσιμο και έχουν πιο φθηνά ανταλλακτικά και αναλώσιμα. Το πιο ακριβό της λίστας και λογικώς εφόσον προσεγγίζει προδιαγραφές αγωνιστικών Rally μοτοσυκλετών, είναι το Kove 450 Rally που κοστίζει 7.995 ευρώ, ακολουθεί το CRF 300 Rally της Honda στα 7.650 ευρώ (εδώ να σημειωθεί ότι υπάρχει και η απλή έκδοση CRF 300 με χαμηλότερη τιμή, χαμηλότερο βάρος και μειωμένες τουριστικές δυνατότητες) και στη μέση βρίσκουμε το 450ΜΤ της CFMOTO με τιμή τα 5.990 ευρώ. Το πιο φθηνό χρώμα του Himalayan 450 κοστίζει 5.890 ευρώ, ενώ το πιο προσιτό της 5αδας με διαφορά είναι το 300 Rally της Voge με την τιμή των 4.295 ευρώ. Όλες αυτές οι μοτοσυκλέτες έχουν έναν κοινό παρονομαστή, κινούνται στο χώμα όσο καλά κινούνται και στην άσφαλτο, άλλες περισσότερο άλλες λιγότερο, ενώ όλες αποκτούν 21 και 18 τροχούς εμπρός και πίσω εκτός από το Himalayan που έχει 17 ιντσών τροχό πίσω. Εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες η καθεμία και αποτελούν πολύ καλές επιλογές στα Adventure της Α2 κατηγορίας.