Royal Enfield Guerilla 450 Ultra: Δυστοπικό caferacer με ελληνική πινελιά
|
Κομψή και ταυτόχρονα επιβλητική, βγαλμένη από επιστημονική φαντασία
Κλιπόν για αμεσότερο έλεγχο και μεγάλο φαίρινγκ σε νέο χρώμα
Κινητήρας 452 κ.εκ. με 40 ίππους και ελληνικό φίλτρο DNA
Βραβείο διαγωνισμού αλλά με όρο διαμονή στη Γαλλία
Κομψή και ταυτόχρονα επιβλητική, βγαλμένη από επιστημονική φαντασία
Η Royal Enfield Guerrilla 450 αποτέλεσε τη βάση για τη δημιουργία μιας εντυπωσιακής custom μοτοσυκλέτας από το γαλλικό βελτιωτικό οίκο Apex Motorcycle. H έμπνευση των Γάλλων βελτιωτών ήρθε από τις ρετρό ταινίες και βιβλία τεχνολογικής δυστοπίας και τις μοτοσυκλέτες του περασμένου αιώνα. Έτσι η Guerilla Ultra 450 μοιάζει με μοτοσυκλέτα βγαλμένη από ταινία επιστημονικής φαντασίας, όπου τα πολλά και μεγάλα προστατευτικά πλαστικά είναι φτιαγμένα με σκοπό να προξενήσουν την ανησυχία και το αίσθημα της απειλής. Συγκεκριμένα, οι δημιουργοί περιγράφουν τη μοτοσυκλέτα ως έναν θρύλο εν κινήσει, ο οποίος συνδυάζει κομψότητα και δύναμη, μεταφέροντας στο δρόμο ένα δραματικό και μυστηριώδη χαρακτήρα.
Κλιπόν για αμεσότερο έλεγχο και μεγάλο φαίρινγκ σε νέο χρώμα
Η 450 Ultra διαθέτει κλιπόν αντί για τιμόνι, ειδικά σχεδιασμένο φαίρινγκ με μεγάλα προστατευτικά πλαστικά, μικρότερα φτερά τροχών, προστατευτικό μπροστινών φρένων και μια χαρακτηριστική χρωματική παλέτα σε κόκκινο, λευκό και μαύρο. Σημαντική αισθητική προσθήκη είναι η χρήση αλουμινίου και πλέξιγκλας στα προστατευτικά, τα οποία αφενός κάνουν το χρωματισμό πιο εντυπωσιακό και αφετέρου βοηθούν στο να μην ανέβει πολύ το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας. Επιπλέον, η ανάρτηση και τα φρένα έχουν αναβαθμιστεί, με χρήση ανεστραμμένου πιρουνιού Showa με καλάμια διαμέτρου 43 mm και δίσκους, δαγκάνες και τρόμπες Brembo.
Κινητήρας 452 κ.εκ. με 40 ίππους και ελληνικό φίλτρο DNA
Η Ultra 450 διατηρεί τον εργοστασιακό μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 452 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 4 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Μικρές τροποποιήσεις περιλαμβάνουν την προσθήκη φίλτρου αέρα της ελληνικής εταιρείας DNA, χωρίς όμως να ανακοινώνεται κάποια αύξηση ισχύος. Το εργοστασιακό πλαίσιο παραμένει επίσης ως έχει, όπως και το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 11 λίτρων. Παρά τις αισθητικές και μηχανικές αλλαγές, το βάρος και οι διαστάσεις ανακοινώνονται όμοια με της αρχικής εκδοχής, γεγονός που μας κάνει να πιστεύουμε πως ο βελτιωτικός οίκος πιθανότατα δεν ήθελε να μπλέξει με αλλαγές διαστάσεων και επιδόσεων, καθώς κάτι τέτοιο θα απαιτούσε κάμποσες έξτρα δόσεις γαλλικής γραφειοκρατίας ―αν και κάτι τέτοιο θα ενίσχυε τη ...δυστοπική του εικόνα.
Βραβείο διαγωνισμού αλλά με όρο διαμονή στη Γαλλία
Τιμή δεν υπάρχει, καθώς η Apex Motorcycle διαθέτει την Guerrilla 450 δωρεάν μέσω λαχειοφόρου αγοράς, στην οποία μπορεί να συμμετέχει οποιοσδήποτε αγοράσει οτιδήποτε από τον ιστότοπό της. Δυστυχώς όμως η συμμετοχή περιορίζεται στους κατοίκους της Γαλλίας. Σε κάθε περίπτωση, παρόλο που η μοτοσυκλέτα δεν είναι διαθέσιμη προς αγορά, αποτελεί πηγή έμπνευσης για όσους βελτιωτές και βελτιωτικούς οίκους επιθυμούν να ενσωματώσουν ρετρό και μοντέρνα στοιχεία στις δημιουργίες τους. Το συγκεκριμένο project αναδεικνύει αν μη τι άλλο τις μεγάλες δυνατότητες προσαρμογής της Royal Enfield Guerrilla 450.