Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
  • Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
  • Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
  • Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
  • Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
  • Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
  • Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
  • Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
  • Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
  • Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
  • Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
  • Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
  • Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα
  • Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα

Επίσημη παρουσίαση του MT 450 από τη CFMOTO στην Ελλάδα

Παρουσιάσεις σε 6 πόλεις της Ελλάδας.
Δικύλινδρος κινητήρας 43,4 ίππων κατάλληλος και για Α2 δίπλωμα.
Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και 21 ιντσών τροχός μπροστά
Πλούσιος εξοπλισμός, χαμηλό βάρος, σκανδαλιστική τιμή.

Παρουσιάσεις σε 6 πόλεις της Ελλάδας

Το είδαμε για πρώτη φορά στην EICMA 2023 στο Μιλάνο και τώρα ήρθε η ώρα να το δούμε και επί ελληνικού εδάφους. Η CFMOTO προχώρησε σήμερα στην επίσημη δημοσιογραφικό παρουσίαση του πολυαναμενόμενου 450MT, με μια άρτια οργανωμένη εκδήλωση στο The Hub Events. Μετά το δίωρο που παρευρέθησαν οι δημοσιογράφοι, η εκδήλωση άνοιξε για το κοινό, αφήνοντας τον κόσμο να θαυμάσει από κοντά ένα μοντέλο που είχε προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον πριν ακόμα «πατήσει το πόδι του» στην Ευρώπη και έχει ήδη αρκετές προπαραγγελίες.
Τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσουν στατικές παρουσιάσεις στην υπόλοιπη Ελλάδα με το ακόλουθο πρόγραμμα:
22/2 Θεσσαλονίκη, TheFifthBeatle, Παπάφη 210, 18:00 - 22:00
23/2 Ιωάννινα, Γκαρτζονίκας moto, Στρατηγού Βογιάνου 16, 13:00-21:00
24/2 Πάτρα, Λυρής Α.Ε, Ν.Ε.Ο Αθηνών - Πατρών 162, 12:30 - 17:00
26/2 Ηράκλειο, Η. & Κ. Α.Ε.Β.Ε, λεωφόρος Ικάρου 11& Αγίου Φανουρίου, μέχρι 19:30
28/2 Ρόδος, Ξενάκης moto, λεωφόρος Ρόδου - Λίνδου & Λυκίας γωνία, ωράριο καταστήματος

Ας δούμε όμως γιατι γίνεται αυτός ο ντόρος.

Δικύλινδρος κινητήρας 43,4 ίππων κατάλληλος και για Α2 δίπλωμα

Ο κινητήρας που βρίσκεται στην καρδιά του 450MT μας  είναι ήδη γνωστός, καθώς χρησιμοποιείται στο σπορ 450SR και στο γυμνό 450ΝΚ. Πρόκειται για έναν δικύλινδρο, εν σειρά, υγρόψυκτο κινητήρα 449cc, ,με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και στροφαλοφόρο στις 270°, με τo τελευταίο αυτό στοιχείο τον κάνει να δίνει την αίσθηση ενός ροπάτου V κινητήρα. Αποδίδει 43,4 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 44 Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ. H CFMOTO ανακοινώνει ότι η συγκεκριμένη μονάδα έχει περάσει πάνω από 4.500 ώρες δοκιμών στο όριο χωρίς να παρουσιάσει προβλήματα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και 21 ιντσών τροχός μπροστά

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 41mm από την KYB το οποίο είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, με διαδρομή 200mm, ενώ την ίδια διαδρομή και τις ίδιες δυνατότητες ρύθμισης βρίσκουμε και στο κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω.
Το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνουν ένας δίσκος 320mm μπροστά με τετραπίστονη δαγκάνα J.Juan και ένας δίσκος 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα J.Juan πίσω. Η Bosch παρέχει το ABS το οποίο έχει δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό. Οι τροχοί είναι διαστάσεων 21” και 18” μπροστά και πίσω αντίστοιχα, με ακτινωτές ζάντες και Tubeless ελαστικά, διαστάσεων 90/90 μπροστά και 140/70 πίσω.

Πλούσιος εξοπλισμός, χαμηλό βάρος, σκανδαλιστική τιμή

Πέρα από το ρυθμιζόμενο ABS, η CFMOTO 450 εξοπλίζεται και με Traction Control (που προέρχεται επίσης από την Bosch και μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί). H οθόνη που αναλαμβάνει την πληροφόρηση του αναβάτη είναι TFT 5”, με δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth και λειτουργία Mirroring, δίνοντας έτσι την επιλογή για διαχείριση κλήσεων, αναπαραγωγή μουσικής και χρήση πλοήγησης. Ο εξοπλισμός συμπληρώνεται από ρυθμιζόμενη ζελατίνα, φουλ LED φωτιστικά σώματα και θύρα φόρτισης USB.
Εντυπωσιακό είναι το βάρος της 450MT, καθώς η ζυγαριά σταματάει στα 175 κιλά, με άδειο το ντεπόζιτο των 17,5 λίτρων, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 1.505mm και το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 820mm, αλλά μπορεί να κατεβεί και στα 800mm.
Η τιμή της CFMOTO 450 MT ορίζεται στα 5.990 ευρώ.