Η Suzuki έχει και εκείνη τη δική της πρόταση στην κατηγορία των μικρών adventure και μάλιστα έχει επιστρατεύσει το όνομα V-Strom που έχει γράψει τη δική του ιστορία στους ελληνικούς δρόμους. Οι σχεδιαστικές παραπομπές στα μεγαλύτερα αδέρφια του είναι παραπάνω από εμφανείς, ιδιαίτερα στο ρύγχος και τα πλαϊνά πλαστικά, αλλά ο εμπρός στρογγυλός προβολέας διαφοροποιεί το V-Strom 250 και δύσκολα θα το μπερδέψεις με κάτι άλλο. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει ότι χρειάζεσαι για ένα κοντινό ταξίδι, αφού διαθέτει σχάρα, ζελατίνα, παροχή ρεύματος 12v και LCD οθόνη με trip computer. Η σέλα είναι από τις πιο χαμηλές της κατηγορίας αφού απέχει 800 χιλιοστά από το έδαφος και έχει πλούσιο αφρώδες που φροντίζει για την άνεση του αναβάτη και του συνεπιβάτη.
Η Suzuki έχει επιλέξει δικύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα 248 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 24,7 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 2,4 κιλά ροπής στις 6.500 σ.α.λ., που μεταφέρονται στον πίσω τροχό μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων. Η μέση κατανάλωση είναι 4.2 λτ/100χλμ και χάρη στο 17,3 λίτρων ρεζερβουάρ οι επισκέψεις στο βενζινάδικο είναι αραιές. Το μικρό πλάτος του τιμονιού κάνει το V-strom να περνά ανάμεσα από τα αυτοκίνητα με ευκολία που μόνο σε παπί μπορείς να συναντήσεις, ενώ η άνετη σέλα και οι αναρτήσεις αναλαμβάνουν να είσαι ξεκούραστος μετά από κάθε διαδρομή καταπίνοντας κάθε λακκούβα, χωρίς όμως να υποσκελίζουν την οδική συμπεριφορά. Το V-Strom 250 παρά τον 17άρη μπροστινό τροχό, θα κάνει πολλούς αναβάτες να πατήσουν για πρώτη φορά στο χώμα και να εξερευνήσουν νέα μέρη, αφού ο γραμμικός κινητήρας και οι διαδρομές των αναρτήσεων το επιτρέπουν, αφήνοντας ουσιαστικά μόνο το στενό τιμόνι να χαλάει την Off-road εικόνα.